Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

11. Data: 2015-02-25 20:37:42

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:28:57 +0100, Ghost napisał(a):

>A czy ja się Ciebie pytam o pożycie imtymne?

Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

btw iNtymne

12. Data: 2015-02-25 21:05:41

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 20:37, Ghost pisze:

> Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

:))))
dawno już doszedłem do tego wniosku

13. Data: 2015-02-25 21:06:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:37:42 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

> Aaaa, naczy o to chodzi, znalazł sobie chudszą?

Kości tylko psy lubią.

> btw iNtymne

Nocośpodobnego, nie wpaduabymnato, że wiesz TAKIE rzeczy 3-]]
--

XL
pewni siebie.

14. Data: 2015-02-25 21:20:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 21:05:41 +0100, adam napisał(a):

> :))))
> dawno już doszedłem do tego wniosku

Teraz tylko wnioski ci zostały, a i to byle jakie. I dawno 3-]
--

XL
pewni siebie.

15. Data: 2015-02-25 21:30:12

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:37:42 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
net...

>Kości tylko psy lubią.

Oczywiście, ale walenie (nomen-omen) seksowne nie są.

16. Data: 2015-02-25 21:33:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

>I dawno 3-]

Czy ta emotka oznacza, że dawno srasz do miednicy?

17. Data: 2015-02-25 21:53:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 21:33:34 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
et...

> Czy ta emotka oznacza, że dawno srasz do miednicy?

Masz jeszcze coś równie "mądrego" do powiedzenia, przygłupie?
--

XL
pewni siebie.

18. Data: 2015-02-25 22:08:54

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 20:28, Ghost pisze:

> W domu dają rade z tobą wytrzymać? Masz już totalny odlot od
> rzeczywistości.

Daj sobie spokój, do grubej nie trafia rzeczowa argumentacja.
To tak, jakbyś z Macierewiczem chciał dyskutować o Smoleńsku.

JK

19. Data: 2015-02-25 22:15:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"adam" <a...@w...pl> wrote in message

> :))))
> dawno już doszedłem do tego wniosku

Jesteście panowie okrutni dla naszej miłej grupowiczki ;-)

20. Data: 2015-02-25 22:17:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nocośpodobnego, nie wpaduabymnato, że wiesz TAKIE rzeczy 3-]]

Pewnie użyłaś tej samej klawiatury co to nie umiała "subsydiowane" poprawnie
napisać :-)

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.