Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

601. Data: 2015-03-06 17:59:18

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Kłamiesz ponownie, więc już czas zakończyć wszelką z Tobą rozmowę.

A co? Znowu zacytujesz coś czego nie powiedziałas i bedziesz tym samym
udowadniac ze powiedziałas coś innego?

602. Data: 2015-03-06 18:08:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-04 o 23:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Czyli polskie tez są...? Uff...

> Nie wiem skąd ten powyzszy cytat ale poscie
> zasugerowałas ze są zagraniczne zamiast polskich...

Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

Ewa

603. Data: 2015-03-06 18:15:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najwazniejsze dla Qry jest odnieść się do mego tekstu zgodnie ze SWOIM
> WYOBRAŻENIEM o nim.

Próbuję dogonić Mistrzę, jak umię.

604. Data: 2015-03-06 18:16:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-05 23:59, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Atam. Cichobyć.

605. Data: 2015-03-06 18:40:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
> tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
> chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

Ewo, chyba nie będziesz próbowała nam _teraz_ wmówić, że białe jest
białe a czarne jest czarne?

606. Data: 2015-03-06 19:43:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 18:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-03-06 18:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ewo, chyba nie będziesz próbowała nam _teraz_ wmówić, że białe jest
> białe a czarne jest czarne?

Ja tak tylko z kronikarskiego obowiązku.

Ewa

607. Data: 2015-03-06 19:59:17

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Bo ten cytat, że jednak polskie w biedronce SĄ, to powstał dopiero po
> tym, jak ktoś (ty?) zwrócił na to uwagę. Wystarczy prześledzić
> chronologię. Czyli znowu odwracanie kotka za pomocą młotka.

Nic mnie już nie zdziwi...

608. Data: 2015-03-06 20:08:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 19:59, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

Dojrzewasz.

609. Data: 2015-03-06 20:21:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2015 17:58:49 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-03-05 22:58, obywatel Budzik uprzejmie donosi:

> "po alkoholu piszemy do grupy dobrych znajomych, oni wybaczają" (C) Lia

Dobrze, że tłumaczysz znajomego, bo inaczej bym pomyślała, że on tak na
trzeźwo przekręca moje wypowiedzi.

--

XL
pewni siebie.

610. Data: 2015-03-06 20:39:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06 Mar 2015 16:59:18 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A co? Znowu zacytujesz coś czego nie powiedziałas i bedziesz tym samym
> udowadniac ze powiedziałas coś innego?

A co tu udowadniać, kiedy jest napisane - czytać umie każdy:

2015-03-04 15:10:02
[...]

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.