Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersią?

1. Data: 2004-04-29 17:04:05

Temat: Re: Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersią?
Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Na razie nikt sie nie przyznal
> do
>

> taaaal, a oni nic nie mowia i rozpisuja sie potem na grupach:))))

Takiego można mieć tylko w rodzinie, bo na to sie nie ma wpływu.
Wśród znajomych - nie wyobrażam sobie.
T.

1. Data: 2004-04-29 17:44:23

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

frustraci jacys, musze im zrobic testy psychologiczne :)))))))))))))

Ewa (Krakow)

*to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

1. Data: 2004-04-29 17:49:30

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Apr 2004 13:30:25 +0200 I had a dream that Elske
<e...@m...ziomal.net> wrote:
> A ja nie. IMO piersi kobiety karmiącej nie są wzorem estetyki i nie każdemu
> musi się podobać publiczne odsłanianie czegoś co na codzień jest strefą
> bardzo intymną. Sama karmiłam piersią dwa razy (znaczy dwójkę dzieci) i
> zawsze starałam się raczej znaleźć jakiś zaciszny kącik. Moim prywatnym
> zdaniem jest to jednak utrata czegoś intymnego i delikatnego. Ze stratą dla
> kobiety i jej męża.

Ale zrozum, że to sprawa danej kobiety. Jeśli Ty swoje dziecko karmisz w
ukryciu, konspiracji, jakkolwiek inaczej, to tak sobie rób.

A dla innych ludzi kobieta karmiąca jest bardzo słodkim obrazkiem
rodzajowym i się im robi cieplej na sercu, jak to przez przypadek
gdzieś zobaczą.

Ktoś, komu _przeszkadza_ karmiąca kobieta nadaje się do leczenia.

1. Data: 2004-04-29 17:51:05

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 Apr 2004 12:22:23 +0200 I had a dream that Maciej L.
<m...@c...com.pl> wrote:
> najezdzaja na nas? Piers zawsze ladnie wyglada... I jak wspomnieli
> przedmowcy mozna je pokazywac nie tylko w zwiazku z dzieckiem.
> Ciekawe czy, ktoras z zacieklych propagatorek karmienia wszedzie bez
> wzgledu na okolicznosci (liczy sie tylko wygoda karmiacej) pomysli,
> zesmy erotomani... W sumie bedzie miala racje...

Ehm, jeśli dla kogokolwiek pierś kobiety karmiącej jest obiektem
seksualnym, to taka osoba kwalifikuje się do leczenia i izolacji
od zdrowego społeczeństwa.

1. Data: 2004-04-29 18:21:51

Od: "Another" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xenon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie jest Wasze zdanie w tej sprawie. Byłem świadkiem czegoś takiego i
było
> to zupełnie nie na miejscu.
> xenon

Zwróćcie uwagę na treść pytania. Oto odpowiedź na temat:

To zależy od wieku dziecka i od tego, jaka to pierś.
Dziecko do pewnego wieku powinno być wyłącznie karmione mlekiem matki lub
innym zastępczym, jeżeli z pewnych powodów matka karmić nie może.
W pewnym wieku dziecko może być karmione piersią drobiową, np z kurczaka,
kaczki lub indyka. Pierś gęsi jest jednak bardzo tłusta i nie zalecana.
Jeżeli dziecko jest już naprawdę nieźle wyrośnięte, wtedy już można karmić
piersią gęsi, a prawdziwy hardcore dla wszystkożernych dzieci to pierś
krowy - potocznie zwiemy to flaczkami.

Pozdrawiam ;)
Another

1. Data: 2004-04-29 18:36:51

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pewnym wieku dziecko może być karmione piersią drobiową, np z kurczaka,
> kaczki lub indyka. Pierś gęsi jest jednak bardzo tłusta i nie zalecana.

Była to, rzekomo, pierś gęsi (nie gęsia) z czworaków i nie wiadomo, czy była
tłusta, ale na pewno była brudna.
T.

1. Data: 2004-04-29 18:43:28

Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Another" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> piersią gęsi, a prawdziwy hardcore dla wszystkożernych dzieci to pierś
> krowy - potocznie zwiemy to flaczkami.
Flaczki jak sama nazwa wskazuje są z "flaków". Z wymion to robiono
podgarlaną, gorszą siostrę "pasztetówki".

xenon

1. Data: 2004-04-29 19:09:22

Temat: Re: Czy na przyjęciu można karmić dziecko piersi??
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na co się napatrzeć??? Na biust???
> Chyba tylko na zmęczoną, nieumytą, ogłupioną feministyczną prasą idiotkę,
> która sama nie bardzo wie co robi. Co zresztą potwierdza ta dyskusja, że
> niektórym matkom dano pretekst do tego, aby ze swego rozmemłania uczyniły
> misję.

Skąd w Tobie tyle jadu człowieku?! Opamiętaj się! Toż to tylko internetowa
dyskusja.
A swoją drogą nieźle się przypatrywałeś, skoro tyle szczegółów nt. owej
kobiety jesteś w stanie podać.
A feministyczna prasa to jaka? Podaj jakiś tytulik to zajrzę, bo nie masz
chyba na myśli czasopism dla matek?
Ewa

1. Data: 2004-04-29 19:15:21

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I na tym zakończę dysputę bo widzę człowieku że jesteś tak otwarty na
argumenty drugiej strony jak Hitler na Żydów.

1. Data: 2004-04-29 19:18:32

Od: "xenon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Skąd w Tobie tyle jadu człowieku?! Opamiętaj się! Toż to tylko internetowa
> dyskusja.
Jadu? Chyba tylko twórczej obserwacji. I to nie ja tu jaduję. Poczytaj sobie
wszystkie wypowiedzi... ile w nich bezinteresownej agresji.

> A swoją drogą nieźle się przypatrywałeś, skoro tyle szczegółów nt. owej
> kobiety jesteś w stanie podać.
Hmm... nie trzeba się przypatrywać, na pierwszy rzut oka widać kto zacz.

> A feministyczna prasa to jaka? Podaj jakiś tytulik to zajrzę, bo nie masz
> chyba na myśli czasopism dla matek?
No to moze "Wysokie obcasy? Były takie czasy, gdy jedni drugich brali pod
obcasy...

xenon

foremki
Pilaw z bakłażanami
Kefir
naczynia prozniowe
Chicken pot pie - bylo: czy banan to warzywo, czy owoc?