Czy soczewki mogą powodować zmętnienie oka?

następny post »
Data: 2005-03-19 18:58:53
Temat: Czy soczewki mogą powodować zmętnienie oka?
Od: "Mark " <m...@g...pl>

Noszę soczewki od 10 lat i mam pewne zmiany na siatkówce. Widzę takie iskry
gdy patrzę na coś jasnego ale też ruszające się zmętnienia. Byłem u okulisty
i ten po kolejnej wizycie ma zdecydować czy wysłać mnie na laseroterapię.
Teraz tak myślę sobie czy może nie za rzadko zdejmuję soczewki. Zdejmuję je
co tydzień, są marki Acuvue i mimo to nie powoduje to żadnych zaczerwień
oka, ale może jest powodę zmętnień?