Czy spotkaliście się z thermomixem ?

11. Data: 2009-08-18 13:59:54

Temat: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Płacic 4000zł za jakieś urządzenie do gotowania to totalne
> nieporozumienie, a wręcz parodia :)

Masz pewnie rację. Po jaką cholerę jeździć Porsche skoro można Fabią?
Każdy ma to co lubi. Jak dla mnie Thermomix jest bardo przydatny. Mam go
prawie dwa lata i nieustająco jestem zachwycony. Ze mną żona, teściowa która
po nas również sobie zakupiła i kilkoro znajomych. Nie ma w tym żadnej
filozofii itp, po prostu wykorzystujemy go na maksa i nam pasuje.
Skoro jednak wolisz używac trzepaczki i itp to twoja sprawa
pozdrawiam
SL

12. Data: 2009-08-18 16:42:51

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisal(a):

> [...]
> filozofii itp, po prostu wykorzystujemy go na maksa i nam pasuje.
> Skoro jednak wolisz używac trzepaczki i itp to twoja sprawa

a mógłbyś w kilku zdaniach przekonać w czym to jest tak wyjątkowe?
Przypomina połączenie malaksera (?) z blenderem :)

--
pozdrawiam, Zbylut

13. Data: 2009-08-18 17:46:26

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Aug 2009 15:59:54 +0200, "Sławomir Lewandowski"
<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>po nas również sobie zakupiła i kilkoro znajomych. Nie ma w tym żadnej
>filozofii itp, po prostu wykorzystujemy go na maksa i nam pasuje.

To śpiewałem ja, Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam
Thermomix sto lat!
W zeszłym tygodniu nie mówiłem, bo byłem chory.

--
Maciej Bójko
m...@g...com

14. Data: 2009-08-18 17:56:18

Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Płacic 4000zł za jakieś urządzenie do gotowania to totalne
> nieporozumienie, a wręcz parodia :)
Całkowicie popieram taką opinie, jakoś setki lat robi się wspaniale ciasta i
potrawy w kuchni i najważniejszą rzeczą jest osobiste podejście kucharza i
jego umiejętności przyrządzenia potrawy.Takie urządzenia za cztery tysiące
prowadza do potrawy "kosmicznej", tubka czegoś tam wyciśnięta i jakie to
zdrowe .Wole mniej zdrowy schabowy wysmażony na patelni "cygańskiej" od
specjalnego urządzenia do smażenia, na teflonie lub podobnym
wynalazku.Majonez można zrobić w zwykłej misce i za pomocą, no czego, ktoś
pamięta ?:-))
jerzy

15. Data: 2009-08-18 17:57:07

Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taak !! Jeszcze w podstawówce na lekcjach fizyki. Kalorymetr się to nazywało ...

MH

16. Data: 2009-08-18 19:36:30

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mógłbyś w kilku zdaniach przekonać w czym to jest tak wyjątkowe?
> Przypomina połączenie malaksera (?) z blenderem :)

Powiem krótko. Bardzo sobię cenię swój czas a Thermomix bardzo mi to
ułatwia. Po drugie bardzo sobie cenię zdrowie własne i rodziny i tutaj
również mogę poszaleć. A po trzecie co paradoksalne Thermomix tak naprawdę
pozwala na spore oszczędności na produktach. Nie wspomnę o tym że w zasadzie
nie używamy półproduktów typu jakaś Wegeta czy kostki bulionowe bo robię je
sam w T. Co do ceny i jej wysokości - kwestia gustu. Gdybym kupił Kitchen
Aida plus ileś tam przystawek i jeszczse kilka sprzętów do kuchni które mi
teraz Thermomix zastępouje podejrzewam że wyszłoby podobnie. Więc w moim
odczuciu było warto. Ale tak jak pisałem - każdy ma to co lubi. Zresztą
podejrzewam ze gdyby nie przekonali mnie znajomi i gdyby nie naprawde
solidna prezentacja urządzenia to mówiłbym podobnie do Was. Na szczęście dla
mnie dałem się jednak do urządzenia przekonać i jestem zadowolony. Jak
zresztą wielu moich znajomych. Natomiast jedna sprawa - jeżeli ktoś kupuje
Thermomixa i będzie w nim gotował tylko okazyjnie to rzeczywiście strata
kasy. Troszkę czasu zajeło nam przestawienie się na gotowanie w większości
posiłków w Thermomixie (oczywiście dalej smażymy i pieczemy tradycyjnie).
Jest kilka rzeczy które lubię i jeszcze nigdzie nie jadłem lepszych jak z
Thermomixa (np zasmażane buraczki, kilka surówek itp a smalec to po prostu
mistrzostwo świata). Nie namawiam nikogo do zakupu - do tego po prostu
trzeba dorosnąć no i niestety nazbierać środków płatniczych.
pozdrawiam
SL

17. Data: 2009-08-18 19:41:24

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6evrs$qc5$1@news.onet.pl...

> [bo jest supersupersuper]

Jesteśmy już gotowi. Sprzedasz nam to u nas w domu, czy musimy się
kopnąć do ciebie?

18. Data: 2009-08-18 20:07:02

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteśmy już gotowi. Sprzedasz nam to u nas w domu, czy musimy się
> kopnąć do ciebie?

Kopnij się. Proszę. Gdziekolwiek chcesz lub dosięgniesz

19. Data: 2009-08-18 20:11:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Aug 2009 13:10:59 +0200, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:h6e1ft$psq$1@news.onet.pl...

> Drogi ten system motywujący babusa do gotowania dla rodziny.

Niektórzy sprytni preferują motywująco brylanty - prezent może
niepraktyczny, ale żona bardzo zadowolona, a i owe mniej się zużywają i
jeszcze w spadku można je przekazać potomkom ;-PPP
--

Ikselka.

20. Data: 2009-08-18 20:56:07

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sie, 20:36, "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl>
wrote:

> Po drugie bardzo sobie cenię zdrowie własne i rodziny i tutaj
> również mogę poszaleć.

Ofkors - bez termomiksa zdrowo się nie da! Kolejny uratowany dzięki
reklamie!

> Jest kilka rzeczy które lubię i jeszcze nigdzie nie jadłem lepszych
> (np zasmażane buraczki, kilka surówek itp a smalec to po prostu
> mistrzostwo świata).

Oba z grupy tych najzdrowszych...

Ania

Ogórki kiszone ....
Co w słoiki do obiadu?
dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym