Czy spotkaliście się z thermomixem ?

41. Data: 2009-08-19 17:01:24

Temat: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h6h1hb$p8c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Nie przełożenie tylko moment.

42. Data: 2009-08-19 17:09:24

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

news:h6hbo2$4a2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:h6h1hb$p8c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Nie przełożenie tylko moment.

Przekładnia zmienia obroty i co jeszcze?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

43. Data: 2009-08-19 18:01:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Jackare <...@s...de.pl> tak oto plecie:

> wyjątkowe na tle malaksera i blendera jest chyba w tym że jest (prawie)
> jednoczęsciowe i przygotowuje potrawy, tzn gotuje i gotuje na parze. Mnie
> osobiście brakuje w nim funkcji schładzania-mrożenia. Gdyby to miał
> kupiłbym go i za 6 tysięcy a póki co zaczynam korzystać z thermomixa
> teściów

I żeby tak jeszcze rowerek mógł napompować, ach...

Qra

Ogórki kiszone ....
Co w słoiki do obiadu?
dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym