Czy spotkaliście się z thermomixem ?

31. Data: 2009-08-19 10:39:42

Temat: Re: Czy spotkaliście się z thermomixem ?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6gbv7$edb$1@news.onet.pl...
> Jasne, piszesz teraz jak przedstawiciel jedynie słusznej opcji, coś jak
> PADI guru ;-)))))

Chciałem kupić coś do urabiania chleba, zacząłem od oglądania Zelmera, potem
tańsze Bosche itp. Wyszło, że z urządzeń zdolnych urobić gęste ciasto i nie
rozlecieć się KA jest najtańszy.
Po prostu kupiłem najtańszy produkt spełniający stawiane wymagania. W
podobnej cenie był też Bosch MUM czy Kenwood Chef.
Nie zamierzam jednak kupować akcesoriów, chyba że za grosze przy okazji
wycieczki do USA.

> Gdyby się dało chętnie bym poczekał. A tutaj niestety ustrojstwo nie
> tanieje

Myślę, że się mylisz, chociaż nie chcę (nie zależy mi) tego udowodnić.
Gdybym się tym interesował, to szukałbym czegoś na internecie w domenach .cn
Na pewno coś takiego już mają.

Aha. Najzdrowsze dania przygotowuje się nie termomiksem, ale nożem i deską
do krojenia. Całkowity koszt 50 zł i cała rodzina je zdrowe sałatki bez
dorabiania ideologii...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

32. Data: 2009-08-19 11:18:54

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> VR3 nie jest sprzedawany w tivimarkecie ani przez akwizytorów, co
> charakteryzuje produkty.... no wiemy jakie. :-)

Eeeee Jasiu, kanał dystrybucji jest mi całkowicie obojętny. Jeżeli jest coś
co mi pasuje i jestem gotów zapłacić za to tyle ile śpiewają to czy to
będize TiVi Market czy inna Technika Podwodna to jeden grzyb. Niestety
taniej Thermomixa nie widziałem (chyba że używki na Alledrogo) i był tylko
jeden sposób na zakup - ten tak przez Ciebie potępiany. Dla obrony dodam ze
pierwszy pokaz Thermomixa mieliśmy kilka lat wstecz i tylko dlatego go nie
kupiliśmy bo babsko było strasznie nachalne a tego nie cierpię. Dopiero po
kilku latach wysłałem maila do centrali Th żeby mi kogoś podesłali (z
zastrzeżeniem że nie to babsko które do mnie ciągle wydzwaniało sugerując
nawet zakup wbrew małżonce - niejako w prezencie). Nowa kobitka od
prezentacji okazała się przemiła, bez cienia wciskania kitu, pokaz zrobiła
pomimo mojej sugestii że i tak chcę zanabyć i dzięki jej za to. Bez tego
nieszczęsnego pokazu podejrzewam że sporo fajnych dań bym spieprzył a i
teraz zdarza mi się do niej dzwonić po poradę itp.
Wielu znajomych pukało się w główkę na naszą "fanaberię" a jednak część z
nich po jakimś czasie sama zakupiła Th. Bez jakiegokolwiek namawiania z
naszej strony bo i po co? Mamy i jesteśmy mega zadowoleni i to jest dla mnie
najważniejsze a czy ktoś sobie jeszcze zakupi to jego sprawa. Co ciekawe i
to jest autentyk pierwsze osoby jakie znamy że zakupiły Th to naprawde
największe sknery i kutwy jakie kiedykolwiek w życiu widziałem. Osoby które
kalkulują wszystko co do grosza. Skoro jednak takie mutanty kupują to mam
przekonanie graniczące z pewnością że koszt zakupu zwróci się w jakiejś tam
formie i czasie. Ale akurat nie to zdecydowało w naszym przypadku.
pozdrawiam
SL

33. Data: 2009-08-19 12:21:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 01:58:15 +0200, Panslavista napisał(a):

> zdrowego
> zajefajne
> dzięki

> Kupowanie miłości?

> Jestem jeszcze w wieku, że dostaję w wymianie za to, że
> jestem ..

A miłe dodatki?

--

Ikselka.

34. Data: 2009-08-19 12:24:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 23:11:22 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Ale KA lepiej wygląda.
> Taki bonusik. :-)

Słaby jest. MUM ma 1400 W. jedyna wada, ale duża, to brak uchwytu przy
misie, o czym nie pomyślałam wcześniej - gdybym pomyślała, kupiłabym inny,
bo jednak brak uchwytu przy dużym ładunku jest be.
--

Ikselka.

35. Data: 2009-08-19 13:52:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A miłe dodatki?

Hm...

36. Data: 2009-08-19 13:54:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> misie, o czym nie pomyślałam wcześniej - gdybym pomyślała, kupiłabym inny,
> bo jednak brak uchwytu przy dużym ładunku jest be.

Można dokupić albo przynitować / zgrzać - pierwszy zakład z nierdzewką to
potrafi zrobić.

37. Data: 2009-08-19 14:15:02

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Słaby jest. MUM ma 1400 W. jedyna wada, ale duża, to brak uchwytu przy
> misie, o czym nie pomyślałam wcześniej - gdybym pomyślała, kupiłabym inny,
> bo jednak brak uchwytu przy dużym ładunku jest be.

Moc nie ma znaczenia, tylko przełożenie. Ważne, że wg niemieckich testów
jakości kładzie na łopatki MUM.

Ciągnik Ursus C 330 ma tylko 30 KM, a może codziennie pracować przez kilka
lat ciągnąc przyczepy.
Spróbuj je codziennie holować motocyklem np o mocy 70KM

38. Data: 2009-08-19 14:52:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:52:48 +0200, Panslavista napisał(a):

> Hm...

W temacie: nie sposób kupić miłości, którą ma się od samego początku i to
za darmo.
--

Ikselka.

39. Data: 2009-08-19 14:55:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2009 15:54:04 +0200, Panslavista napisał(a):

> Można dokupić albo przynitować / zgrzać - pierwszy zakład z nierdzewką to
> potrafi zrobić.

Myślałam o tym, chyba poszukam takiego, któremu będzie się chciało pobawić
w to. Nie mam wielkich nadziei, ale kto wie.
--

Ikselka.

40. Data: 2009-08-19 15:47:36

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski zapodal(a):

> Powiem krótko. Bardzo sobię cenię swój czas a Thermomix bardzo mi to
> ułatwia. Po drugie bardzo sobie cenię zdrowie własne i rodziny i tutaj
> również mogę poszaleć. A po trzecie co paradoksalne Thermomix tak naprawdę

ale ja serio pytam. Najlepiej podaj jakieś przykłady. Lubię automatyzować
i ułatwiać sobie życie, ale w tym przypadku nie mogę złapać tej *ogromnej*
przewagi.

--
pozdrawiam, Zbylut

Ogórki kiszone ....
Co w słoiki do obiadu?
dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym