Czy tak bardzo Wam się nudziło?

11. Data: 2014-10-15 09:59:16

Temat: Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?
Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-14 21:58, ja pisze:

> [...]
> ciekawa i merytoryczna na niego odpowiedzia, niz sto postow dziennie
> dotyczacych sfrustrowanej kobiety, ktora cala zlosc na (chyba)
> nieudane zycie wyladowuje na tej grupie.
>
> Lubie gotowac, Jak kazdy mam swoje ulubione potrawy ale chetnie czytam
> o pomyslach innych, ucze sie (jak kazdy chyba)
>
> W tym smietniku, probuje znalezc cos interesujacego, niestety
> bezskutecznie :(
>
> Ta grupa czeremcho nie pretenduje do rekordu guinessa...(...)
>
> Naprawde chcesz TAKIEJ grupy jaka jest np. w dniu dzisiejszym? bez
> merytorycznej tresci a tylko z ...błotem???

Jacy Wy biedni, jacy prześladowani przez złą Ixi.. a prawda jest taka że
Ikselka w pierwszej odpowiedzi odpowiada tylko merytorycznie i bez
argumentów ad personam. a niektórzy zaraz na nią z pyskiem.. Nie wiem
dlaczego Jej obszerna wiedza tak was drażni.. Dlaczego inteligentną i
mającą duże doświadczenie w kuchni osobę nazywacie pogardliwie
"wszechwiedzącą" ?
Lubisz gotować powiadasz, a więc rozmawiaj z Ikselką i innymi o
jedzeniu, kuchni i sprawach około kuchennych a nie o swoich fobiach.

12. Data: 2014-10-15 10:04:39

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 21:58:20 UTC+2 użytkownik ja napisał

> Posty sa kierowane glownie do niej ...wytykajac jej bledy
> i od niej ... do wszystkich, ktorzy sie odezwďż˝,

No to sam sobie odpowiedziałeś. Sobie, stch/.../, ZZZ i innym, którzy tylko czekają
na jej wpis. Przestańcie z nią dyskutować - i problem się skończy.

> Sory czeremcho, jestesmy na grupie pl.rec.kuchnia a nie na grupie kto
> dowali ixelce i komu ixelka dowali.

Nie dowalaj, a nie będzie ci dowalone - parafrazując.

> Wole przeczytac jeden post na tydzien ale z fajnym przepisem, z ciekawa
> i merytoryczna na niego odpowiedzia,

A napiszże choć jeden taki - sam od siebie...

> W tym smietniku, probuje znalezc cos interesujacego, niestety
> bezskutecznie :(

Sam go tworzysz...

> Naprawde chcesz TAKIEJ grupy jaka jest np. w dniu dzisiejszym? bez
> merytorycznej tresci a tylko z ...b�otem???

Grupy prawdziwej. Nie takiej, w której dwie osoby spijają sobie miód z dzióbków
tocząc również niemerytoryczne dyskusje na tle swoich wyjazdów urlopowych, ani
takiej, w której za węgłem czyhają psy gończe i czekają tylko, aż odezwie się ktoś,
kto jest idealnym celem? Bo się odszczekuje, nie daje za wygraną i ma się dzięki
niemu /niej/ świetną zabawę przez dłuższy czas.

Nie podobają ci się wpisy Ikselki? Ignoruj je. Okaż dojrzałość i przejdź obok. Nie
ciągnij flejmów, nie prowokuj. Skoro twierdzisz, że masz kogoś gdzieś - to go stamtąd
nie wyciągaj.

Obojętnie czego by nie napisała - zawsze jest reakcja na "nie". Bo reakcja na "tak"
albo brak reakcji nie są już takie zabawne...

Kiedy zaczęłam mieć odruchy wymiotne na widok wpisów chorwacko-dalmackich - zaczęłam
ignorować ten wątek, bo nic z niego dla mnie nie wynikało, a miodu mam dość. Tobie
radzę podobną strategię. Nie boli, oszczędza czas...

Ale nudno by było, czyż nie?

Ania

13. Data: 2014-10-15 10:07:43

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 09:59:16 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Jacy Wy biedni, jacy prze�ladowani przez z�� Ixi.. a prawda jest taka �e
> Ikselka w pierwszej odpowiedzi odpowiada tylko merytorycznie i bez
> argument�w ad personam. a niekt�rzy zaraz na ni� z pyskiem.. Nie wiem
> dlaczego Jej obszerna wiedza tak was dra�ni.. Dlaczego inteligentn� i
> maj�c� du�e do�wiadczenie w kuchni osob� nazywacie pogardliwie
> "wszechwiedz�c�" ?
> Lubisz gotowa� powiadasz, a wi�c rozmawiaj z Ikselk� i innymi o
> jedzeniu, kuchni i sprawach oko�o kuchennych a nie o swoich fobiach.

Podpisuję się oboma ręcoma. :-)

Byłam w trakcie pisania dłuższego postu w tym samym duchu - a tu proszę...

Ludzie mają jakąś głupią tendencję do twierdzenia, że to INNI psują ich świat...

Ania

14. Data: 2014-10-15 10:09:42

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 22:21:26 UTC+2 użytkownik s...@g...com
napisał:

> Przeciwnie. Wątków jest ilościowo mniej, ale za to jakościowo są zgodne z tematyką
grupy.

Jakościowo... Litości... Wątek o smażeniu wątróbki faktycznie _jakościowo_ odpowiada
śmietnikowej zawartości...

Ania

15. Data: 2014-10-15 10:10:30

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 10:04, czeremcha pisze:

> Przestańcie z nią dyskutować - i problem się skończy.

Dokładnie tak.
Nie karmić.

> [...]
zaczęłam ignorować ten wątek, bo nic z niego dla mnie nie wynikało, a miodu mam dość.
Tobie radzę podobną strategię. Nie boli, oszczędza czas...

Nie, nie. Dobrych kilka lat temu, gdy nie było tu jeszcze zbyt sterylnej
kuchni, było i ciekawie, i merytorycznie, i inteligentnie. Szkoda, że
wiele osób z tamtych czasów już nie pisze.
--

Bjk

16. Data: 2014-10-15 10:15:56

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 10:09, czeremcha pisze:

> Jakościowo... Litości... Wątek o smażeniu wątróbki faktycznie _jakościowo_
odpowiada śmietnikowej zawartości...

A co w nim nie tak?
To jeszcze jeden sposób: przekrojone na pół wątróbki zrumienić na
rozgrzanym maśle z cebulką, posolić, odstawić. Trochę ryżu ugotować
półtwardo w rosole. Dodać do ryżu wątróbki z tym, na czym się smażyły,
koncentrat pomidorowy, odrobinę czosnku, pół szklanki bulionu,
wymieszać, posypać grubo parmezanem, włożyć do formy, zapiec przez 20 minut.
--
Bjk

17. Data: 2014-10-15 11:18:05

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 10:04:39 UTC+2 użytkownik czeremcha napisał:
> [...]
tocząc również niemerytoryczne dyskusje na tle swoich wyjazdów urlopowych,

Najgorsze były dla mnie zachwyty nad pękami wymaćkanych paluchami sznurków
oblepianych zaschniętym syropem. Rany Boskie... W tym momencie przestałam liczyć na
cokolwiek w tym wątku.

> [...]
ciągnij flejmów, nie prowokuj. Skoro twierdzisz, że masz kogoś gdzieś - to go stamtąd

Skoro tylko tak może zaistnieć - Aniu, cóż, biedny czlowiek i dwaj jemu podobni tzw
"wszyscy" - HE HE :-D
Pośrednio dzięki mnie może się taki jeden z drugim wyżyć w jedyny sposób w jaki
potrafi, czyli pojawiając się tylko wtedy, kiedy ma się na kogo wyszczekać.
W domu jak amen w pacierzu siedzi jak mysz pod miotłą, nie mając nic do gadania...
Pozwolę im jeszcze trochę na to, niechże sobie jeden z drugim w stadzie poszczeka,
niechże wie, że żyje. Tylko co to za życie, he he :-)

> [...]
zaczęłam ignorować ten wątek, bo nic z niego dla mnie nie wynikało, a miodu mam dość.

Usiłowałam tam czynić jakieś wtręty, kiedy pojawiało się coś, co się nadawało do
czytania, bo chwilami (chwilami) wydawało się ciekawie, chętnie bym nawet o coś
popytała, bo dawało nadzieję - generalnie już spasowałam, bo tego po prostu już nie
da się czytać... Refleksje na temat wspaniałości oblepionych syropem sznurków
wywołują we mnie wrażenia identyczne, jak to wzajemnie wyjadanie z dziobków...

18. Data: 2014-10-15 11:21:41

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ania napisała:

> Grupy prawdziwej. Nie takiej, w której dwie
> osoby spijają sobie miód z dzióbków

Niewyparzonych nawet?! A fe!

Jarek

--
Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie

19. Data: 2014-10-15 11:32:39

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 11:21:41 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Pani Ania napisa�a:

> Niewyparzonych nawet?! A fe!

No coz, na pewno znacie się jak lyse konie, to po co wyparzac... A jesli nawet nie,
to w az TAK stalym zestawie osob zagrozenie sie minimalizuje do niemal zera
:->

20. Data: 2014-10-15 13:38:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-14 21:58, obywatel ja uprzejmie donosi:

> [...]
> dowali ixelce i komu ixelka dowali.
>
> Wole przeczytac jeden post na tydzien ale z fajnym przepisem, z ciekawa

Od dłuższego już czasu grupa nie obfituje w posty zawierające czyjeś
pomysły na jedzenie.
Nie ośmielam się diagnozować, czemuż to się nie pojawiają...

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Paluchy w jedzeniu.
Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,