Dzieci jedzą śmieci.

401. Data: 2011-01-09 18:29:42

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Jan 2011 13:08:02 +0100, medea napisał(a):

> Nie-e. "Prosciutto" to po włosku po prostu szynka. Dojrzewająca to
> "prosciutto crudo" w przeciwieństwie do "cotto" gotowanej, czyli takiej
> zbliżonej do naszej.

> Sąsiad-tłumacz powinien bardziej dbać o przekazywane Ci informacje. ;)

Szynkę mi przekazuje. Wino i sery.

402. Data: 2011-01-09 18:33:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 08:55:59 -0800 (PST), Szpilka napisał(a):

> Lepiej nie pytaj, bo znowu się koleżanka obruszy. Widac to u niej
> drażliwy
> temat.

Masz dobry nick w nagłówku, pasuje jak ulał :-)

Nie ma dla mnie drażliwych tematów. Figurę trzymam od lat, żadna trudność
ani wysiłek.

403. Data: 2011-01-09 22:31:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...

> Lepiej nie pytaj, bo znowu się koleżanka obruszy. Widac to u niej
> drażliwy
> temat.

nie sadze zeby powiedziala.....:)

i.

404. Data: 2011-01-09 22:33:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dobry nick w nagłówku, pasuje jak ulał :-)
>
> Nie ma dla mnie drażliwych tematów. Figurę trzymam od lat, żadna trudność
> ani wysiłek.

taka figure??

http://pl.123rf.com/photo_4865172_walrus.html

i.

405. Data: 2011-01-09 22:41:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż, nerki w końcu można wymienić... :-/
>
> http://www.przk.pl/nr/porady/lecz_nadcisnienie_skute
cznie.html
> [...]
>
> Córeczka naszych znajomych soli bez umiaru, soli po prostu wszystko, nawet
> potrawy już wcześniej bardzo słone, poza tym je czipsy, słone frytki, itp.
> Tylko jej ojciec zareagował ze zrozumieniem na moje delikatne sugestie,
> aby
> ograniczyć sól dziecku. Mamusia potrafiła się tylko nadąć. Tak wiec nie
> przewiduję poprawy. Nadmieniam, ze dziecko (6 lat) ma już kamienie
> żółciowe
> i dolegliwości wątroby i trzustki, rodzice wydają na diagnostykę krocie,
> łącznie z wyjazdami z dzieckiem do włoskich klinik...

bo te dolegliwosci to nie od soli...

i.

406. Data: 2011-01-09 22:47:16

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Masz dobry nick w nagłówku, pasuje jak ulał :-)
>
> Nie ma dla mnie drażliwych tematów. Figurę trzymam od lat, żadna trudność
> ani wysiłek.

Pisałaś rok temu na psychologii, że się roztyłaś bo żarłaś torty i
ciasta własnej roboty, a potem sie odchudzałaś (jakieś 10 kilko
podawałaś zdaje się).
W wątku, w którym się wyśmiewałaś z osób, które utyły na skutek leczenia
lekarstwami, mogącymi spowodowac taki efekt uboczny.

Zapomniał wół jak cielęciem był?

E.

407. Data: 2011-01-09 23:20:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Jan 2011 23:47:16 +0100, E. napisał(a):

> Pisałaś rok temu na psychologii, że się roztyłaś

Utyłam. Masz rację - roz, tylko jeden. "Wypadek przy pracy", trwający jakiś
rok.

> bo żarłaś

Jadłam.

> torty i
> ciasta własnej roboty, a potem sie odchudzałaś (jakieś 10 kilko
> podawałaś zdaje się).

Niecałe 7.

> W wątku, w którym się wyśmiewałaś z osób, które utyły na skutek leczenia
> lekarstwami, mogącymi spowodowac taki efekt uboczny.
>
> Zapomniał wół jak cielęciem był?

W każdym razie miło, że krowa pamięta :-)

408. Data: 2011-01-10 01:28:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 16:33:49 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> taka figure??
>
> http://pl.123rf.com/photo_4865172_walrus.html

Nie, taką:
http://mazam.fotosik.pl/albumy/570952.html
60 kg, z wahaniami 1-2 kg w górę, okresowo.
Myślę, że Ci się zdjęcie spodobało :-)
A to "swoje" zachowaj - będąc w moim wieku nie bedziesz musiała się już
fotografowac, będzie jak znalazł :-)

409. Data: 2011-01-10 07:32:51

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Utyłam. Masz rację - roz, tylko jeden. "Wypadek przy pracy", trwający jakiś
> rok.

Czyli łżesz, kiedy ci wygodnie.

> W każdym razie miło, że krowa pamięta :-)

Pisz sobie o innych co chcesz. A siebie wybielaj. I tak nic innego ci
nie pozostało.
E.

410. Data: 2011-01-10 08:43:20

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz dobry nick w nagłówku, pasuje jak ulał

Bardzo mnie to cieszy.

> :-)

O widzę, że używać emotek. A umiesz je odczytywać?

> Nie ma dla mnie drażliwych tematów. Figurę trzymam od lat, żadna trudność
> ani wysiłek.

I myślisz że jedna jedyna masz zgrabną figurę na grupie? Buhahaha

Łatwiej poprawić sobie figurę niż osobista kulturę.

Sylwia

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów
Świąteczne wspomnienia...