|
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!fargo.cgs.poznan.pl!news.inte rnetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail From: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> Newsgroups: pl.rec.kuchnia Subject: Etyka reklamy Date: Sun, 19 Jan 2003 16:01:16 +0100 Organization: SPELUNA Lines: 20 Message-ID: <b0eejc$5as$1@news.tpi.pl> Reply-To: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> NNTP-Posting-Host: pa217.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Trace: news.tpi.pl 1042988461 5468 213.76.32.217 (19 Jan 2003 15:01:01 GMT) X-Complaints-To: u...@t...pl NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jan 2003 15:01:01 +0000 (UTC) X-Priority: 3 X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200 X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200 X-MSMail-Priority: Normal Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.kuchnia:142263 Ukryj nagłówki Do rozpaczy doprowadza mnie reklama "Ramy" do smażenia. |
Zobacz także