Grzyby na zimę.

11. Data: 2013-10-09 19:58:46

Temat: Re: Grzyby na zimę.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, masz sobie pójść...

Stokrotki nie potrafią łazić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2013-10-09 20:09:13

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.10.2013 19:58, Stokrotka pisze:

> Stokrotki nie potrafią łazić.

Nie tylko tego, jak się okazuje, nie potrafią... O_o

--
Pozdrówki
Anai

13. Data: 2013-10-09 21:01:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-09 19:58, Stokrotka pisze:

> Stokrotki nie potrafią łazić.

Ojjj, bo Cię zaraz wytną. ;)

Ewa

14. Data: 2013-10-09 21:17:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojjj, bo Cię zaraz wytną. ;)

Oj, poczeka się, aż przekwitnie i zwiędnie.

15. Data: 2013-10-10 14:27:14

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 21:17:19 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:

> Oj, poczeka się, aż przekwitnie i zwiędnie.

Żeby tylko się rozmnożyć nie zdążyła...

Ania

16. Data: 2013-10-10 20:43:23

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 19:58:46 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Stokrotki nie potrafią łazić.

WON przymule!! Teraz łapiesz??

17. Data: 2013-10-10 21:39:00

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Stokrotki nie potrafią łazić.

Idź Precz!!

> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
>
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
>
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

A baw się dalej w te pierdulamenty bido jedna.

Co powinnas wiedziec o kluseczkach Barilla !!
Wielkie żarcie...?
Kuchnia molekularna.
Czubajka kania
No i jeszcze chwalę...