Heteromatrix

881. Data: 2009-11-02 18:08:05

Temat: Re: Heteromatrix
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Red art" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Teza, że jest agnostykiem (co to za zwierzę?) została postawiona przez
> treneR'a. Karma nie jest pojęciem wyłącznie hinduistycznym- ale zgoda,
> często bywa tak odbierana. Jest czymś realnie istniejącym...nie mam
> zastępczych pojęć. No cóż- zaskarż mnie o prawa autorskie:-)

chodzi ci o ten post?
http://tr.im/DVUo

:)

882. Data: 2009-11-02 18:34:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> chodzi ci o ten post?
> http://tr.im/DVUo

Pisałem Ci o ekumenizmie na grupie (ja- katolik, z Jakubem- buddystą). To
tu:

http://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/ms
g/faf4dcc3bc33722f

serdecznie pozdrawiam

Chiron

883. Data: 2009-11-02 18:54:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a skąd ten wniosek, że nie chcę?
> ale - na pewno nie chcę rozpoczynać kolejnej dyskusji, w której kiedy
> powiem ci, że kiedy dziś wbijałem gwoździa w ścianę, cały czas mi sie
> krzywił, a ty stwierdzisz, że na pewno tak na prawdę nie chciałem go wbić,
> tylko wystarczy popatrzeć na mnie holistycznie i niematerialnie.
> i że najprawdopodobniej mam pęd do śmierci (bo przyłożyłem sobie kilka
> razy w paluchy).
> a przede wszystkim będziesz autorytatywnie twierdził, że czegoś nie chcę,
> albo coś chcę.
Na podstawie tego, co powyżej napisałeś- stwierdzam co najwyżej, że masz
zacięcie profetyczne:-). Skąd Ty takie rzeczy możesz wiedzieć? Za bardzo Cię
chyba ponosi fantazja. Jeśli wbijałeś gwoździa, i walnąłeś się w palec- to
na pewno było to w jakimś celu- miało skutek i przyczynę. W większości-
przyczyna tkwiła w Tobie (więc na razie- to, co myślisz). Jednak- nie znam
Cię, nie siedzę w Tobie- i musiał bym być zadufanym w sobie kretynem, żeby
autorytatywnie stwierdzić, jak to przyczyna. Jak chcesz- możesz przyczyny
poszukać sam. Jeśli uznasz, że warto- bo przecież nie zawsze warto (bo po co
sobie zawracać głowę drobiazgami?).

> z dedykacją dla ciebie:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=XhNSRdOmG4s
>
> "chciałabym móc zanurzyć głowę
> w strumieniu twojej świadomości
> bezpowrotnie
> chciałabym przez judasze oczu
> twoich łagodnych
> spojrzeć
> kto tam? kto jest w środku?"

hmmmm, a po choleręCi to?:-)

> daru przekonywania to nie ma handlowiec starający się wcisnąć mi odkurzacz
> rainbow i wskazując holistycznie w jakich dziedzinach życia poprawi mi się
> po jego kupnie.
> ty mi próbujesz sprzedać rączkę do prysznica mówiąc, że jeśli jej nie
> kupię, będzie to oznaczało, że nie chcę sie myć, a jak nie chcę się myć,
> to pewnie jestem notorycznym brudasem, a jak jestem takim brudasem, to na
> 190% skończy sie to salmonellą, a jak wiem, że skończy się to salmonellą i
> nie chcę kupić tej pieprzonej rączki, to niechybnie chcę umrzeć - czyli
> [...]

Nie- ja po prostu wiem, że nie chcesz tego kupić- więc Ci tego nie wciskam.
IMO to Ty decydujesz, co Ci jest potrzebne a co nie. Chcesz tę rączkę do
prysznica? Proszę- mówisz i masz. Nie chcesz? No to nie- znaczy- nie
potrzebujesz.
Dlaczego nie chcesz? Bo każdy ma swoją własną Drogę. Wszystko ma swój czas i
miejsce. Teraz Ci to niepotrzebne- może będzie jutro- albo nigdy.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

884. Data: 2009-11-02 18:54:23

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Pisałem Ci o ekumenizmie na grupie (ja- katolik, z Jakubem- buddystą).
> [...]

to ja tam napisałem:

"hmmm... ateizm jako nie uznawanie boga w ogóle, raczej mnie nie
przekonuje. <...>

jestem też bardzo blisko stwierdzenia - boga w ogóle nie ma.
<...>

jednego jestem pewien - nie ma przypadku.
coś stoi za tą całą maszynerią.
tylko do cholery... co? "

to jestem ateistą?

885. Data: 2009-11-02 19:00:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]

> chcesz- możesz przyczyny poszukać sam. Jeśli uznasz, że warto- bo
> przecież nie zawsze warto (bo po co sobie zawracać głowę drobiazgami?).

skoro, jak wnioskuję, nie jesteś "zadufanym kretynem", to na jakiej
podstawie napisałeś coś takiego:

"gdyby nam się udało zbadać dokładnie wszystkie zaszłości człowieka,
pędzącego 150 po mieście- zauważyli byśmy, że ten człowiek nie lubi siebie."

?

> hmmmm, a po choleręCi to?:-)

czasami nabieram przekonania, że masz co najmniej kłopoty z czytaniem :)

886. Data: 2009-11-02 19:02:15

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jestem też bardzo blisko stwierdzenia - boga w ogóle nie ma.
> <...>
>
> jednego jestem pewien - nie ma przypadku.

Napisałem do Redarta o Tobie: "agnostyk". Właśnie to takie zwierzę, jakie
opisujesz:-). Jednak- pouczono mnie, żeby się nie przywiązywać do znaczeń
słów:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

887. Data: 2009-11-02 19:14:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>
> Napisałem do Redarta o Tobie: "agnostyk". Właśnie to takie zwierzę,
> jakie opisujesz:-). Jednak- pouczono mnie, żeby się nie przywiązywać do

półprawda.
najpierw napisałeś: ateista.

888. Data: 2009-11-02 19:19:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "gdyby nam się udało zbadać dokładnie wszystkie zaszłości człowieka,
> pędzącego 150 po mieście- zauważyli byśmy, że ten człowiek nie lubi

To był wymyślony przykład. Napisałem- jak zacytowałeś: "gdyby nam się udało
zbadać dokładnie wszystkie zaszłości człowieka"- a ja nie mam możliwości
zbadania nawet powierzchownego 1% Twoich zaszłości. Jednak- waląc150 w
południe po Radomiu- z całą pewnością się nie lubisz. Że powiesz inaczej? To
tak, jak uczeń, któy chodzi na wagary- ani dnia nie był w szkole- i mówi, że
oczywiście, że chce zdać do następnej klasy! Czy jak napisze- że on nie chce
zdać- to też zapytasz, na jakiej podstawie tak twierdzę? Tylko człowiek
napędzany Tanatosem zachowuje się w ten sposób. I od tego, co napędza go i w
jakim stopniu jeszcze, oraz spotkanych innych kierowców (czy pieszych)-
zależy, jak się taka jazda skończy. Dlaczego jednak taki człowiek
w_danym_momencie_się_nie_lubi- nie wiem. Składa się na to całe jego życie- z
tym, że to nielubienie może być na stałę- lub tylko w danym momencie.

> czasami nabieram przekonania, że masz co najmniej kłopoty z czytaniem :)

Widzisz- ja patrzę swoimi oczami. Wiem, że stwierdzenia typu: "ja na twoim
miejscu" są kłamstwem- często połączonym z manipulacją. Patrząc w czyjeś
oczy widzę drugiego człowieka- lecz rzadko mi się udaje z nim po prostu być-
jak z człowiekiem...Gdzieś tak pochowaliśmy się przed sobą...Nie próbuję
więc na ogółwłazić w czyjąś duszę, bo to po prostu może być uznane za atak
na czyjąś prywatność

serdecznie pozdrawiam

Chiron

889. Data: 2009-11-02 19:22:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

g/faf4dcc3bc33722f

> półprawda.
> najpierw napisałeś: ateista.

Nie ma pojęcia: "półprawda". No ale to tak nawiasem. Wiem, co napisałem
(agnostyk? Co to za zwierzę?) Dla mnie albo ktoś wierzy w Boga, albo boi się
uwierzyć (a więc nie wierzy)- i jest agnostykiem (czyli na ogół mówi: "nie
interesuje mnie, czy jest Bóg". Tylko, że to kłamstwo)., albo nie wierzy-
ateista. Czyli- albo wierzy, albo nie wierzy. Po co wprowadzać 3 rodzaj?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

890. Data: 2009-11-02 20:33:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Nov 2009 23:35:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nic. To cenne, że ktoś się chorymi członkami rodziny interesuje, a nie
> kontroluje czy aby informacja o raku jest jakąś blagą na potrzeby
> publiczności.

O jakim raku?

> Naczytałam się Usenetu. Wystarczy.

Też tak sądzę, przesyt szkodzi.

> Osobom publicznym się płaci za sprzedawanie intymności. Żadne z tych
> pożal się Boże celebrytów za darmo się nie zwierza.

Ależ zupełnie za darmo: dla nich zniknięcie z mediów to śmierć. Więc
gorliwie dostarczają "faktów" o sobie, może niezupełnie za darmo, ale w
ostatecznym rachunku czasem oni więcej tracą, niż zyskują.

--

Ikselka.

Obrona Romana
NA CZASIE