Heteromatrix

901. Data: 2009-11-02 21:32:04

Temat: Re: Heteromatrix
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Nov 2009 19:54:23 +0100, tren R napisał(a):

> jednego jestem pewien - nie ma przypadku.
> coś stoi za tą całą maszynerią.
> tylko do cholery... co? "

Wszystko, tylko nie Bóg, nie?
:->
--

Ikselka.

902. Data: 2009-11-02 21:35:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2009 20:19:17 +0100, Chiron napisał(a):

> Tylko człowiek
> napędzany Tanatosem zachowuje się w ten sposób. I od tego, co napędza go i w
> jakim stopniu jeszcze, oraz spotkanych innych kierowców (czy pieszych)-
> zależy, jak się taka jazda skończy. Dlaczego jednak taki człowiek
> w_danym_momencie_się_nie_lubi- nie wiem.

Dlaczego - nikt nie wie. Ale że się nie lubi, to na pewno. I nie tylko w
tym momencie, lecz w ogóle. A jedzie 150tką, bo chce, aby Ktoś Inny
załatwił za niego sprawę: wydał wyrok i go wypełnił...

--

Ikselka.

903. Data: 2009-11-02 21:46:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Nov 2009 22:12:41 +0100, XL napisał(a):

> Udoskonalam kolejne te same :-)

...tzn takie same.
--

Ikselka.

904. Data: 2009-11-02 21:49:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego - nikt nie wie. Ale że się nie lubi, to na pewno. I nie tylko w
> tym momencie, lecz w ogóle. A jedzie 150tką, bo chce, aby Ktoś Inny
> załatwił za niego sprawę: wydał wyrok i go wypełnił...

Raczej - jeśli chodzi o mnie- nie mam przekonania, czy to rzeczywiście musi
być na stałe. Taki stan może być naprawdę krótkotrwały...choć jeśli będzie
miał tragiczne konsekwencje, to oczywiście stan ten się wydłuży do
wieczności:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

905. Data: 2009-11-02 21:56:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> będzie miał tragiczne konsekwencje, to oczywiście stan ten się wydłuży
> do wieczności:-)

Skąd takie przekonanie? Może śmierć będzie wyzwoleniem?

Ewa

906. Data: 2009-11-02 22:14:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> O jakim raku?

To był przykład, mogłam napisać Alzheimer czy cokolwiek innego.

> Też tak sądzę, przesyt szkodzi.

Zacznij pierwsza.

> Ależ zupełnie za darmo: dla nich zniknięcie z mediów to śmierć. Więc
> gorliwie dostarczają "faktów" o sobie, może niezupełnie za darmo, ale w
> ostatecznym rachunku czasem oni więcej tracą, niż zyskują.

Za wywiady i wizyty w TV dostają pieniądze.

--

Paulinka

907. Data: 2009-11-02 22:20:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Nov 2009 23:14:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> Zacznij pierwsza.

Ale co niby?

> Za wywiady i wizyty w TV dostają pieniądze.

Nie chodzi o pieniądze. No widzisz, jakaś Ty zafiksowana mamoną :-)
--

Ikselka.

908. Data: 2009-11-02 22:28:28

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ale co niby?

Detoksykację od usenetu.

> Nie chodzi o pieniądze. No widzisz, jakaś Ty zafiksowana mamoną :-)

Zniknięcie z mediów, to śmierć FINANSOWA. Robią wszystko nawet kosztem
swojej intymności, żeby trzepać ze swojej popularności kasę.
--

Paulinka

909. Data: 2009-11-02 22:29:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> dawnośmy paru słów nie zamieniali, co? :)

Z kilku powodów, jak sądzę. :)

michał

910. Data: 2009-11-02 22:35:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Nov 2009 23:28:28 +0100, Paulinka napisał(a):

> Detoksykację od usenetu.

Mnie jeszcze nie zaszkodził :-)

> Zniknięcie z mediów, to śmierć FINANSOWA. Robią wszystko nawet kosztem
> swojej intymności, żeby trzepać ze swojej popularności kasę.

Kasę też. Ale i sens życia.
--

Ikselka.

Obrona Romana