Jak pić Tekilę!!- poradżcie

1. Data: 2005-02-01 20:06:39

Temat: Re: Jak pić Tekilę!!- poradżcie
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-02-01 20:42:45

Temat: Re: Jak pić Tekilę!!- poradżcie - OT dla dorosłych :-)
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2005 17:30:06 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Magdalena W.*, w
wiadomości news:<news:ctoaqf$jdp$1@korweta.task.gda.pl> zawarł, co
następuje:

> Body shots to jest taka technologia, że jedna osoba jest
> wykorzystywana do nałożenia soli i ustawienia kieliszka -
> alternatywnie można wlać tequilę w pępek ;-) Zamiast sypać sól na
> swoją rękę, możesz w dowolnie wybrane miejsce tej drugiej osoby :-) A
> że to trzeba później zlizać, to wiadomo ... ;-)

Aha, no to w filmie w zasadzie też to było takie body shots. Ale nie
wiedziałam, że to się tak nazywa, dziękuję.

> A teraz się do mnie LPR albo Młodzież Wsz. dobierze za wartości
> niechrześcijańskie ... ;-))

Pfi ;)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-01 23:08:19

Od: "LuCK" <l...@g...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alko" <w...@s...na-ryj.org> napisał w wiadomości
> a nie chodzi ci przypadkiem o tekile bumbum??
> to zamiast toniku powinieneś sprajta wlać
>
> ale według mnie to i tak szkoda tekili na drinki

Nazwy są widać różne, ja znam pod taką i z tonikiem (tym z grejpfrutów :))

1. Data: 2005-02-02 02:01:59

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Feb 2005 12:31:11 +0100, tommy di Simone
<t...@g...pl> wrote:

>ale jaka : złotą czy srebrną ?
>
>bo srebrną to z cytryną i solą
>
>a złota z pomarańczą i cynamonem

A kazda z gwinta...

Zlota mozna tak i tak (chociaz faktycznie z pomarancza i cynamonem
potrafi smakowac ciekawie), biala (uwaga - w przypadku tequilli,
odmiennie niz w przypadku innych alkoholi biala niedojrzewana uchodzi
za lepsza - zlota jest za bardzo koniakowa) jesli juz z czyms to z
limonka (mozna zastapic zwykla cytryna) i sola morska (mozna zastapic
gruba sola kamienna, sol warzona jodowana to zdecydowanie nie to...).
I tequilla powinna byc ciepla - podobnie jak (moim przynajmniej
zdaniem) gin. Na zimno smaku tak nie czuc.
Elegancko to sie posypuje cwiartke cytryny sola i wygryza, mniej
elegancko - wsypuje troche soli do ust i wyciska cwiartke cytryny,
najklasyczniej po meksykansku - wyciska cytryne na dlon, posypuje sola
i zlizuje (myta ta dlon byc nie musi...)

A i tak najlepiej mescal na sucho - dla twardzieli zas z zakaska
(dolaczona w butelce).

--
Darek

1. Data: 2005-02-02 09:17:08

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di Simone wrote:

> Trzeba nie mieć mózgu, żeby obrażać bez powodu tych, którzy nie
> wiedzą,
> a chcieli by się dowiedzieć

Tak, a ludzie dzielą się na inteligentnych i tych, którzy dzielą ludzi na
dwie grupy ;) (to tak a'propos obrażania bez powodu).
Ania

1. Data: 2005-02-02 16:03:29

Od: "mietek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Tak, a ludzie dzielą się na inteligentnych i tych, którzy dzielą ludzi na
> dwie grupy ;) (to tak a'propos obrażania bez powodu).
> --
Na tej grupie obowiązuje podział na nie-Dębskich i Dębskich. Szczegóły w
archiwum grupy.
acolada

1. Data: 2005-02-02 19:23:09

Od: "k0m0r" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale według mnie to i tak szkoda tekili na drinki

No nie, bez herezji prosze :)
Margerita??? California Dream??? Tequila Sunrise???

pozdr

1. Data: 2005-02-03 17:05:42

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL napisał(a):

> Jesli chcesz pic "na bialego turyste" to w Meksyku (tylko dla turystow) podaja w
[...]
> Mniej turystyczny sposob to szklaneczka tequila solo po czym wciskasz sobie w usta
> pare kropli soku z limonki i lizesz sol z wlasnego (albo lepiej z cudzego :-)))
> palca.
>
> Trzeba nie miec mozgu zby mieszac tequila (bez wzgledu na kolor...) z cynamonem i
> pomarancza.

Czytam, czytam i jakos nie udaje mi sie znalezc w pytaniu prosby o
sposob picia tekili przez rdzennych mieszkancow Meksyku. Dlaczego picie
inne niz oryginalne ma byc gorsze? Idac tym tropem powiesz, ze wodke
pije sie ciepla ze szklanek musztardowek? A to, co robia barmani, to
wymysl pod turystow?
Jak komus smakuje, to niech pija tekile z pomaranczem i cynamonem, wolna
wola...

th.

1. Data: 2005-02-03 17:17:30

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak komus smakuje, to niech pija tekile z pomaranczem i cynamonem, wolna
> wola...

Zasadniczo się z Tobą zgadzam, ale mimo wszystko sugeruję zastąpić ten
pomarańcz tą pomarańczą - w smaku o niebo lepsze! ;)

Ania

1. Data: 2005-02-03 17:21:15

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A.L. napisał(a):

> Zasadniczo się z Tobą zgadzam, ale mimo wszystko sugeruję zastąpić ten
> pomarańcz tą pomarańczą - w smaku o niebo lepsze! ;)

ups, przepisywalam i tak zostalo, szybciutko podmieniam... :)

th.

Co jecie dziś na obiadek?
tofu ? jecie to ?
Jak pasteryzowac wieprzowine?