Jak pić Tekilę!!- poradżcie

1. Data: 2005-02-01 10:55:33

Temat: Jak pić Tekilę!!- poradżcie
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani !!
Mam pytanie odnośnie alkoholu Tekili. Dostaliśmy z meżem takową butelczynkę
na gwiazdkę i zastranawiamy się jak ją pić Podobno pije się z solą i
cytrynką ale niedawno ktoś powiedział nam że to zależy czy Tekila jest
srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i cynamonem!!
Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

1. Data: 2005-02-01 11:08:58

Temat: Re: Jak pić Tekilę!!- poradżcie
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2005 11:55:33 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Iza*, w wiadomości
news:<news:ctnn85$dp4$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i cynamonem!!
> Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

No tak własnie w knajpach podaje się złotą tequillę - z pomaranczą i
cynamonem, proces postępowania identyczny jak przy srebrnej. Posmarować
pomaranczą to takie dziwne miejsce między kciukiem a palcem wskazującym
lewej dłoni (tu jest tysiąc szkół - a to na kostkę nadgarstka pod kciukiem,
a to obok, a to niżej, a to wyżej - trzeba znaleźć swoje miejsce i się nie
przejmować), na to nasypać troszkę cynamonu. Zlizać, wypić, zagryźć
pomarańczą. Mnie się ten sposób osobiście nie podoba, wolę srebro, sól i
cytrynę.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-01 11:31:11

Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> [...]
> srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i cynamonem!!
> Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

ale jaka : złotą czy srebrną ?

bo srebrną to z cytryną i solą

a złota z pomarańczą i cynamonem

1. Data: 2005-02-01 11:40:46

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2005 12:31:11 +0100, Waćpanna lub Waćpan *tommy di Simone*,
w wiadomości news:<news:ctnp2i$e82$2@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> ale jaka : złotą czy srebrną ?

Umiejętność czytania w narodzie ginie :)))
BP, NMSP

1. Data: 2005-02-01 11:41:30

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teoretycznie srebna się pije z solą i cytryną, a złotą z cynamonem i
pomarańczą. My złotą pijemy z solą i cytryną i też smakuje. Z cynamonem i
pomaranczą nie próbowaliśmy

1. Data: 2005-02-01 11:46:08

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):
> [...]
> srebna czy złota no i zgupieliśmy , bo ktoś radzi z pomarańczą i cynamonem!!
> Może poradzicie coś. Ja mam złotą. Pozdrawiam Iza

W ,,samotnych'' byl jeden ze sposobow podania, widzialas?

th.

1. Data: 2005-02-01 11:55:16

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana wrote:
> [...]
> Simone*, w wiadomości news:<news:ctnp2i$e82$2@inews.gazeta.pl>
> zawarł, co następuje:

> Umiejętność czytania w narodzie ginie :)))

Mi to już ręce opadają... Na psd dzisiaj dziewczyna pyta, co na ból brzucha
dla 3-latka, a w odpowiedzi dostała "A ile ma lat?". :0
Ania

1. Data: 2005-02-01 12:01:02

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2005 12:46:08 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Theli*, w
wiadomości news:<news:ctnq5v$dho$1@sodden.amu.edu.pl> zawarł, co następuje:

> W ,,samotnych'' byl jeden ze sposobow podania, widzialas?

mrrrrr... dobrze, że dostała tę tequillę z mężem, a nie z koleżanką albo
babcią ;>

1. Data: 2005-02-01 12:01:56

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> mrrrrr... dobrze, że dostała tę tequillę z mężem, a nie z koleżanką albo
> babcią ;>

yyy...zaprosic sasiada jako modela do prezentacji?

th.

1. Data: 2005-02-01 14:17:36

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości

> ale jaka : złotą czy srebrną ?
>
> bo srebrną to z cytryną i solą
>
> a złota z pomarańczą i cynamonem
Nieprawda. Pomarańcza i cynamom to jest wymysł polskich barmanów, żeby
być bardziej "trędi". Na świecie pija się tequilę z cytryną i solą;
albo w drinkach. Niezależnie od jej koloru. I zapewniam, że wiem co
mówię - kilka lat przepracowałam w firmie handlującej alkoholami, w
tym Olmecą :-)

Pozdrawiam
Magdalena

Co jecie dziś na obiadek?