Walentynkowa kolacja

1. Data: 2005-02-01 11:56:43

Temat: Walentynkowa kolacja
Od: Bunny <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies sprawdzone przepisy na romantyczna kolacje??
Zblizaja sie walentynki i chcialabym cos specjalnego wymyslic...zreszta
nie musi byc to kolacja akurat z okazji walentynek bo pewnie i tak nie
wszyscy je obchodza. Chodzi mi o przepic na wyjatkowa,romantyczna kolacje
przy swiecach ;)
Jesli macie jakies pomysly bede wdzieczna :)

Bunny :)

1. Data: 2005-02-01 12:02:57

Temat: Re: Walentynkowa kolacja
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Feb 2005 12:56:43 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Bunny*, w
wiadomości news:<news:opsliostxabu5ik9@bunnek> zawarł, co następuje:

> [...]
> przy swiecach ;)
> Jesli macie jakies pomysly bede wdzieczna :)

makaron w sosie z łososiem i śmietaną (szukaj w archiwum grupy, przepis
najlepszy podawała Lia)
białe wino
lody z bitą śmietaną na potem ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-01 12:54:24

Od: Bunny <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rade :) Pomysl bardzo mi sie podoba :) Przepis juz znalazlam i
zapowiada sie bardzo "pysznie" :)

Bunny :)

1. Data: 2005-02-01 17:35:39

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 01 Feb 2005 12:56:43 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Bunny*, w
> wiadomości news:<news:opsliostxabu5ik9@bunnek> zawarł, co następuje:

> białe wino
> lody z bitą śmietaną na potem ;>

Nie na potem, tylko na brzuch. Najlepiej jednak ten męski

Margola, co woli lody ciepłe, jak już ;)

1. Data: 2005-02-01 18:39:13

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Bunny napisał(a):
> Dzieki za rade :) Pomysl bardzo mi sie podoba :) Przepis juz znalazlam
> i zapowiada sie bardzo "pysznie" :)

A ja go nie moge znalesc buuuuu pomozecie mi?
Kasia

1. Data: 2005-02-01 20:50:24

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2005 18:35:39 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Margola
Sularczyk*, w wiadomości news:<news:ctoeq2$ke8$1@atlantis.news.tpi.pl>
zawarł, co następuje:

> Nie na potem, tylko na brzuch. Najlepiej jednak ten męski

Heh, wolałam na potem, bo też się bałam LPR, jak koleżanka w wątku o
tequilli ;)

1. Data: 2005-02-01 20:55:34

Od: "Kama" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tagliatelle z kremem łososiowym
(4 porcje)

- 500 g makaronu
- 30g masła
- 1 duza cebula, drobno posiekana
- 250 ml smietany
- pol szklanki białego wytrwanego wina
- 2 łyzki posiekanegokoperku
- 2 małe ogóreczki
- 150 g wedzonego łososia pokrajanego w paski

* makaron ugotowac al dente
* roztopiuc masło na patelni, dodac cebule i podsmazyc do zmiekniecie i
zezłocenia
*dolac smietan ei wino, wsypac koperek, gotowac 4 minutki, odstawic w ciepłe
miejsce
* obrac ogórki
* odcedzis makaron, i zpowrotem wrzucic do garnka
*wymieszac z sosem, ogórkiem (pokrajanym na cieniutkieplasterki, takie prawe
przejrzyste) i łososiem
* posypac swiezo zmielonym czarnym pieprzem
* n atalerzu mozn aozdobic oorkiem i koperkiem

Tagliatelle z sosem pomidorowym
- 500 g makaronu
- 2 łyzki oliwy z oliwek
- 1 posiekan acebula
- 1/2 szklanki suszonych pomidorów w plasterkach
- 2 roztarte zabki czosnku
- puszka (ok 400g) posiekanych pomidorow konserwowych
- szklanka czarnych oliwek (ju zbez pestek)
- 1/3 szklanki swiezej posiekanej bazylii
- pieprz - starty parmezan do posypania

* makaron al dente
* n apatelni rozgrza oliwe, dodac cebulke i smazyc 3 min do zmiekniecia,
dodac suszone pomidory i czosnek, i smazy cjeszce minute
*dodac posiekane pomidory, oliwki, bazylie, doprawi cpieprzem - doprowdzic
do wrzenia, dusis n amałym ogniu 10 min
* wymiexzac makaron z sosem
*posypac serem

Tagliatelle z wedzonym łososiem - bardzo szybkie i łatwe

500 g makaronu ugotowac al dente
roztopic 50 g masła w małym garnku
zdjąć z ognia, dodac 125 g drobno pokrajanego wedzonego łososia, 3 łyzki
kaparow ,2 łyzki posiekanego koperku, wlac sok z połowy cyttryny, doprawic
sola i pieprzem
wymieszac z makaronem

Wszystkei wypróbowane

Smacznego
Lia (uwielbiająca makarony) :)

1. Data: 2005-02-01 21:37:08

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm tez mam ten problem , jak zrobic super romantyczną kolację i to tak
ze część składników można byłoby zroobić rano
bo ja mam akurat bardzo mało czasu
;-(
może też voś polecicie
hmm tez myślałam o spagetti lub makaronie
pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie
ola

1. Data: 2005-02-02 08:36:13

Od: "Elma" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kama" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - 2 łyzki posiekanegokoperku
> - 2 małe ogóreczki
> - 150 g wedzonego łososia pokrajanego w paski

Witam!
Mam pytania:
1. Jaki najlepszy makaron - rurki, kolanka, spaghetti...?
2. Te ogórki to rozumiem świeże nie kiszone czy konserwowe?
3. Czy moze byc koperek suszony?

Czy w efekcie otrzymam potrawe w "walentynkowym" kolorze znaczy lekko
rozowo-czerwona?

Pozdrawiam.
Elma

1. Data: 2005-02-02 15:16:02

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Kama napisał(a):
> [...]
> kaparow ,2 łyzki posiekanego koperku, wlac sok z połowy cyttryny, doprawic

Bardzo dziekuje....
Kasia

Jak pić Tekilę!!- poradżcie
Co jecie dziś na obiadek?