Jaki opiekacz elektryczny

następny post »
From: tomjas <t...@W...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Jaki opiekacz elektryczny
Date: Tue, 26 Jun 2012 07:41:08 +0000 (UTC)

Witam.
Przymierzam się do zakupu opiekacza elektrycznego - tzn. nie taki do
tostów czy grzanek - coś takiego co można spotkać w barach fast food
gdzie "grzeja" w tym zapiekanki. No i pytanie od tych co tego używają
- jakieś sugestie własne, spostrzeżenia? Rzecz jasna opisy i zachwalanie
można wygooglać bez problemu - dlatego interesują mnie opinie
użytkowników tego urządzenia.
A dlaczego potrzebuje? Odpowiedź bardzo prosta - przygotowując kuchnie
dla 1 osoby nie ma sensu gotować 1-2 krokietów, piec 1 udka, itd. Raczej
ze względów finansowych kupuję i gotuję hurtowo i potem zamrażam.
Odmrażanie i odgrzewanie mikrofali to nieporozumienie. W piekarniku
jest ok, ale ta bezwładność piekarnika w nagrzewaniu dla jednego
krokieta to przesada. Stad moje zapytane.
Poproszę o wypowiedzi tych co mają takie coś w domu - korzystaja i znają
zalety i wady.
Z góry dzięki i pozdrawiam.
tomjas