Jaki przepis na owoce... nalewkowych ;-)

1. Data: 2005-07-08 20:54:19

Temat: Jaki przepis na owoce... nalewkowych ;-)
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam już nalewkę z truskawek, czereśni, truskawek i czereśni, truskawek,
czereśni, rodzynek i jabłek.

Teraz mam wielką ochotę na wykorzystanie owoców - nasączonych alkoholem.

Co można zrobić z tych owoców? Wiem, można zjeść... "na surowo" ;-) Ale moje
dzieci nie nadają się do takiej degustacji (są nieletni).

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

2. Data: 2005-07-09 11:32:03

Temat: Re: Jaki przepis na owoce... nalewkowych ;-)
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-08 22:54:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sławek SWP* skreślił te oto słowa:

> Co można zrobić z tych owoców? Wiem, można zjeść... "na surowo" ;-) Ale moje
> dzieci nie nadają się do takiej degustacji (są nieletni).

Może crumble?
Znczy sie na górze i na dole kruszonka, a w środku owoce.
Ja mam przepis na crumble z wiśniami, ale pewnie można ze wszystkim robić.

--
Lia

3. Data: 2005-07-11 22:32:16

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> nakibordził(a):

> Może crumble?

To ja dodam, że doświadczenia różnych osób z pieczeniem tegoż są opisane
tutaj:

http://www.bebemania.com/viewtopic-2519.html

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

co zrobić z łososiem ?
chlodnik mazurski
Ciasto na pizzę:)
Ogórki małosolne, Sopot, solanka, źródło Św. Wojciecha - jeszcze raz - rok później...
Maślanki i Kefiry - Wasze typy