Kochani! Pomożecie???

1. Data: 2002-05-24 09:54:11

Temat: Re: Kochani! Pomożecie??? (P)
Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a):

> III pomysl
> Jagniecina marynowana w cytrynie
> 8 "cotes d'agneu" (zeberek ?)
> 2 zabki czosnku
> 2 lyzki oliwy
> 2 cytyny
> sol i pieprz
> 2 lyzki posiekanej natki pietruszki
>
> Posolic, popieprzyc jagnie. Polozyc na polmisku. Zrobic
> marynate - wycisnac sok z cytryny, dolac oliwe, czosnek posiekany
> nienajdrobniej i wrzucic w to mieso.....potrzymac w zimnie jakis
> czas......Nastepnie upiec na grillu.......

To biere!
Dam jeszcze rozmarynu i ciupinkę tymianku i zamiast jednej cytryny dam octu
balsamicznego, co?
Potem poleję tym sosem, co poniżej, co?
Będzie dobrze?
Podam to na sałatce z pomidorów, czerwonej cebuli i czarnych oliwek z
vigrettem na occie balsamicznym i do tego jako "ziemniaki" fetę owiniętą
cienko cukinią i podpieczoną, co?
Będzie dobrze?

> nie rozpropagowany sos z 2 pęczków natki, 2 główek czosnku,
> wody, oliwy, pieprzu , soli i dobrze podkwaszony octem. Ma to
> postać w lodówce i ma byc az geste od zieleniny. Slonawe i z lekka
> nuta octu. Bije na glowę inne sosy. Polewamy tym na talerzu
> mięso. Bulka wyjada się potem sos! ")

Dam ocet balsamiczny, co to marynaty i sałatki, co?
Będzie się chyba wszystko tym octem harminizowac, co?

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-24 09:58:29

Temat: Re: Kochani! Pomożecie???
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesio Ostrowski napisal:
(...)

> pieczone na
> (...)
> Ten pomysł z dżemem to jest to!!!

To jeszcze ten dżem podgrzej (łatwiej smarować) i wymieszaj na ciepło
z łyżką sproszkowanego imbiru.

Krycha co też lubi glazury z dżemów na mięsie :-)

1. Data: 2002-05-24 10:22:38

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:
>Będzie się chyba wszystko tym octem harminizowac, co?

..pstro...walcz Grzesiu walcz...sos gesty z natki i czosnku
zrob, nie bedziesz zalowal a dopieprz (dopiesc) go uczciwie...ja
Ci to mowie, AgataW...

powodzenia......!

1. Data: 2002-05-24 10:48:01

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a):

> ...pstro...walcz Grzesiu walcz...sos gesty z natki i czosnku
> zrob, nie bedziesz zalowal a dopieprz (dopiesc) go uczciwie...ja
> Ci to mowie, AgataW...

Znaczy się bendzie siem harmonizowac, tak, co?
Dopieszcze, dopieszcze, co jak co, to ja dopieszczać potrafię!
I wygram! Ja tam jadę wygrać, bo po co innego???
To juz mam w zasadzie pomysł na wszystko.
Karkówke zaś zrobie standardowo - marynowano w moim autorskim płynie do
marynowania i podam ją z pieczonymi ziemniakami z sosem z rokpolem.
Będzie dobrze?
Wygram, co?

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-24 10:59:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Karkówke zaś zrobie standardowo - marynowano w moim autorskim płynie do
> marynowania i podam ją z pieczonymi ziemniakami z sosem z rokpolem.

Wygrasz jak będziesz pamiętać -że nie wazne co będziesz grillować ale jak
zgrilujesz. I rób to z klasą.

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-24 10:59:34

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Będzie dobrze?
>Wygram, co?

..wszystko zapisane w gwiazdach......

AgataW.

1. Data: 2002-05-24 11:03:31

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a):

> ...wszystko zapisane w gwiazdach......

Jo prosty chłopak... w gwiadach czytać nie umiem... to co w nich piszą???
Agata, napisz, co piszą w gwiazdach??? Bardzo prosze, co?

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-24 11:05:33

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> napisał(a):

> Wygrasz jak będziesz pamiętać -że nie wazne co będziesz grillować ale jak
> zgrilujesz. I rób to z klasą.

Przyrzekam: będę pamiętać!
A mógłbym poprosić o szczegóły tej klasy... nieśmiało...

pozdr,
nudny grzesio
ps. Jerzy, tak poza tym, to cały czas noszę Twoją płytę. Może czas bym Ci ją
oddał?

1. Data: 2002-05-24 11:13:33

Temat: Re: Kochani! Pomożecie??? (OT)
Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AgataW <a...@g...com.pl> napisał(a):

> ..o tym co w gwiazdach trzeba bylo zagadac wczoraj...teraz nie
> widac.....ale mam tu fusy po kawie i marnie to widze....tia,
> jakis blondyn Ci stanie na drodze...o przystojny ale
> wredny.....znajomosci ma.....jakis lysy kolo niego.....uwazaj
> niebieskookiego jurora...I na czarnowlosa kobiete....moze Cie zagadac,
> zagapisz sie......i widze dym......ogien......strzez sie
> piersi.....a moze bedziesz piersi...

Mówiąc zaś prostymi słowy: znaczy się wygram, tak, co?
;-)
[lubie czarnowłose kobiety]

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-24 11:17:17

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

niebieskookiego jurora...I na czarnowlosa kobiete....moze Cie zagadac,
zagapisz sie......i widze dym......ogien......strzez sie

piersi z serkiem - dla Bożenki i nie tylko (p)
Sos KABUL
Kochani, WOK !
sorbety - jak zrobic?
faraonki!!!!!!help!!!!!!