Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.

1. Data: 2003-08-09 20:58:35

Temat: Re: Kolejna babka migdałowa - relacja na żywo.
Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makary" <m...@m...com> napisał w wiadomości
news:bh3ko3$ev8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Z tym, że w dobrej wierze się ośmieszasz.
> makary

Jedyna osoba, o wielu nickach, ktora tu sie osmiesza jestes Ty. Osmieszasz
sie juz dlugo, widac, ze masz wprawe, chociaz to niesmaczne i ostatnio nudne
(przewidywalnosc).
A ja takie relacje na zywo lubie. Zreszta moga byc bardzo przydatne dla
osob, ktore nie maja wprawy w pieczeniu lub cos im nie wychodzi.

Mor,

1. Data: 2003-08-09 21:02:18

Temat: Re: [OT]jak emigranci zatracili umiejetność czytania ze zrozumieniem
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bh3n0h$lnc$1@nemesis.news.tpi.pl,
makary <m...@m...com> a écrit:
> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w
> wiadomości news:3f355e9c$0$269$626a54ce@news.free.fr...

> Znowu nie skapowałaś (on topic), to się tyczyło Ciebie!
> makary

Ah, przepraszam. Mozesz mi wytlumaczyc w czym to mnie dotyczylo ?
(zwiazek logiczny, etc)

ps. i dlaczego "znowu" ???

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-09 21:07:04

Temat: RELACJA NA ŻYWO!
Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> A ja takie relacje na zywo lubie. Zreszta moga byc bardzo przydatne dla
> osob, ktore nie maja wprawy w pieczeniu lub cos im nie wychodzi.
Postanowiłam zrobić jajecznicę. Wyjełam patelnię i postawiałam na kuchnie
gazowe zapalajac gaz. Gaz sie pali, patelnia mnie oparzyła w renke.
Za chwile Wam napisze co dalej, bo musze sie opatrzeć!
m.

1. Data: 2003-08-09 21:08:24

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ah, przepraszam. Mozesz mi wytlumaczyc w czym to mnie dotyczylo ?
> (zwiazek logiczny, etc)
>
> ps. i dlaczego "znowu" ???
Nie bede cie uczył alfabetu. Od tego był niejaki Falski.
makary

1. Data: 2003-08-09 21:10:10

Temat: Re: RELACJA NA ŻYWO!
Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Postanowiłam zrobić jajecznicę. Wyjełam patelnię i postawiałam na kuchnie
> gazowe zapalajac gaz. Gaz sie pali, patelnia mnie oparzyła w renke.
> Za chwile Wam napisze co dalej, bo musze sie opatrzeć!
No juz sie opatrzylam, teraz wwalam maslo na patelnie. Maslo sie topi, a ja
pisze do was relacje.
m.

1. Data: 2003-08-09 21:11:32

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> No juz sie opatrzylam, teraz wwalam maslo na patelnie. Maslo sie topi, a
ja
> pisze do was relacje.
Kurna! Maslo sie spalilo!
m.

1. Data: 2003-08-09 21:15:04

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kurna! Maslo sie spalilo!
Dobrze, że mam druga patelnia, te spalono wywale do smietnika. Zaczynam od
poczatku. Teraz nie jestem taka glupia, aby pisac wam realcje. Zrobie
jajecznice i wtedy napisdze.
m.

1. Data: 2003-08-09 21:16:40

Od: "" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dobrze, że mam druga patelnia, te spalono wywale do smietnika. Zaczynam od
> poczatku. Teraz nie jestem taka glupia, aby pisac wam realcje. Zrobie

w razie kolejnego przypalenia dzwoń 998 lub 112 !

1. Data: 2003-08-09 21:18:44

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazowe zapalajac gaz. Gaz sie pali, patelnia mnie oparzyła w renke.
> Za chwile Wam napisze co dalej, bo musze sie opatrzeć!

I znowu sie osmieszasz. To, ze Ty nie widzisz w czyms sensu, nie oznacza, ze
go tam nie ma, no dla Ciebie nie ma, ale w Twoim przypadku (megalomania)
tylko Ty prezentujesz jedyny sluszny punkt widzenia.
Dla mnie mozesz tu byc, na poczatku draznily mnie te wypowiedzi, pelne
wyzszosci, niezasluzonych wyzwisk, tania erudycja. Nazwanie mnie ratlerkiem
ubawilo mnie i moich znajomych. Co mozesz mi powiedziec co sprawilo by mi
przykrosc? Nic. Za to ja widze jak walczysz o uwage, o zainteresowanie
grupy, starasz sie wybic, ale marne to i zalosne. Grupa na Yahoo kwitnie,
ale i tu grupowicze daja sobie rade, killuja Cie, chociaz wychodzisz z
siebie z wymyslaniem nowych nickow.
A na przyszlosc skoro nie radzisz sobie z patelnia proponuje zalozyc
rekawice, moze z magnesami, bedzie Ci wygodniej i szybciej zakladac je z
lodowki.
Smacznego,
Mor.

1. Data: 2003-08-09 21:18:56

Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gazowe zapalajac gaz. Gaz sie pali, patelnia mnie oparzyła w renke.
> Za chwile Wam napisze co dalej, bo musze sie opatrzeć!

Makary, Ty jestes kobieta? Coz za zaskoczenie!
Sugeruje zmienic nick na Macarena.

Pozdrawiam,
Ania

ogórki małosolne
PRAWIE gnocchi (chwalę się)
Czy Adam665 to nasza droga Madzia?
Kto jadł "pysznego śledzia" w Zielonej Tawernie
Sztyblety indyka, jak sobie z tym radzicie?