Krem czekoladowy

21. Data: 2014-06-18 17:17:53

Temat: Re: Krem czekoladowy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, tak zrobię, bo też tak mi się zdaje najlepiej. Znalazłam gdzieś
> przepis, żeby najpierw rozpuścić czekoladę w śmietance, wystudzić i
> dopiero razem ubić, ale to niepewne moim zdaniem.
>
> Próbowałaś dodać do takiego kremu pokruszone bezy?

Można dać. Po wmiksowaniu masa już wysokich temperatur nie ma, beza się
nie "uszkodzi".
Smakowo będzie pasowało, jak czekoladę dasz gorzką to i słodkością nie
zabije. Sama tego kremu używam do tortu bezowego.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

22. Data: 2014-06-18 17:23:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A właściwie jeszcze gorsze tłuszcze, jakieś specjalne cukiernicze
> badziewie.

Taki na przykład tłuszcz palmowy, c'nie?

23. Data: 2014-06-18 17:28:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się śmiej, ale podobno na tort bezowy są świetne gotowe blaty, aż mam
> ochotę sprawdzić - a moze ktoś używał?
> http://www.lubnica.eu/tort_bezowy.html
> Szukałam w sklepach u nas, ale nigdzie nie znalazłam. Ktoś widział gdzieś?

Paskudztwo.
Białko w proszku, cukier w proszku.
Nie używałam, ale miałam nieprzyjemność spróbować tortu z tego czegoś.
Nie polecam.

24. Data: 2014-06-18 19:17:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tort bez napisu jest nieważny.

Całkiem się nie zgadzam. Żeby ciasto zamienić w tort wystarczy postawić
świeczkę.
Świeczka to pewnik, że to co jest pod spodem miało być tortem.
A co do tortu bezświeczkowego, to wystarczy by był okrągły, wyższy niż 1/3
promienia,
miał jakąś masę w środku, i by coś z pszybrania było na wierzchu, może być 1
truskawka.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

25. Data: 2014-06-18 19:49:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisała:

> Całkiem się nie zgadzam. Żeby ciasto zamienić w tort wystarczy
> postawić świeczkę.

A do dokonania przemiany ciasteczka wystarczy postawić ogarek.
I wtedy mamy torcik.

Jarek

--
"Coś mnie korci żeby zrobić siusiu w torcik"

26. Data: 2014-06-18 20:16:57

Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> promienia,
> miał jakąś masę w środku, i by coś z pszybrania było na wierzchu, może być

dlaczego jest "wierzch"? pszeciesz to powinno byc "wieszh" albo
ostatecznie "wieżh"

27. Data: 2014-06-18 20:32:54

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta wersja będzie musiała jeszcze kilka lat na osiemnastkę poczekać. ;)
> Na razie wariacja śmietanowo-czekoladowa z dodatkiem bez.

A u nas śmietankowo-truskawkowa poezja :)

--
Justyna Vicky S.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

28. Data: 2014-06-18 20:55:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 17:15:23 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-06-17 23:35, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> To, co ja robię, NIE jest ganaszem. Ganasz powstaje przez połączenie
> czekolady ze śmietanką NIEubitą.

JA mówię o GANASZU.

29. Data: 2014-06-18 20:56:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 17:23:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-06-18 13:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Taki na przykład tłuszcz palmowy, c'nie?

Oby świeży.

30. Data: 2014-06-18 20:56:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2014 17:28:07 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> Paskudztwo.
> Białko w proszku, cukier w proszku.
> Nie używałam, ale miałam nieprzyjemność spróbować tortu z tego czegoś.

Dzieki, czyli nie mam co tracić czasu na szukanie, lepiej samemu zrobić
blaty na zapas.

gołąbki z kaszy jaglanej
Precz z mlekiem!
truskawki +