Ku przestrodze

następny post »
Data: 2010-08-30 19:28:05
Temat: Ku przestrodze
Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

Mając trochę czasu opiszę wam to co było dawno jak byłem w szkole
jak pewna zabawa ....... a oto szczegóły
UWAGA NIE WOLNO TEGO ROBIć GROZI TO NAWET Smiercią
AUTOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIAłLNOśCI ZA ZAISTNIAłE RZECZY !!!!!!!

Chodziłem do Podstawówki to byłą chyba klasa 5 i 6
Naszą klasę ogarneła zabawa
robiło się 10 przysiadów 10 wdechó2 potem kolega ściskał kolegę a tantem w
osteczności tracił na chwilę przytomność
i tak kilka razy dziennie szok
Byłą środa bo był totek w tv
nagle zaczeło się mi strasznie zawracać wgłowie i chyba zbladłem
położyłem nie byłem w stanie stać
opowiedziałem o tym rodzicom
oni wezwali pogotowie
Nie wiem co było dalej bo to było dawno
wiem że lekarz stwierdził ze miałem szczęście
do szkoły poszedłem za parę dni
W szkole zawrzało
zrobiono specjalną lekcję
zabawa się skończyła
Rok póxniej w innej klasie dzieciaki robili to samo
nasza klasa zadziałała opieprzyła powiedzeła nauczycielom i dyrektorce
Pytanie czy mogło mi się cos stac i do czego takie zabawy mogą doprowadzić