Kuchnia żydowska

1. Data: 2002-09-12 15:41:10

Temat: Re: Kuchnia żydowska
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ta strona jest w centrum Warszawy. Tak jakoś z 70cm. od mojego
prawego
> łokcia. I przepisy to tradycyjna kuchnia żydowska a nie izraelska.
> Wiem bo sam to tam umieszczałęm.
> ;-))))))

Nie szkodzi i tak poczytam - dziękuję.

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-12 15:44:20

Temat: Re: [OT]żydowska
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A to niestety nie znam takowej. Po konsultacji z paroma
> polskojęzyczymi Izraelczykami biegłymi w internecie...

A czy mógłbyś z nimi jeszcze chwilę podyskutować w sprawie: Tory,
Miszny i Gemary - czy da się to gdzieś znaleźć w przekładzie na język
polski. (Teksty Hagady i Halahy - też bym chętnie poczytał).

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-12 16:52:18

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

>Jeśli chcesz to mam modlitewniki Kabalat Szabat i
> Mincha Maariw w PDF-ach.

Z góry dziękuję
Q...@Q...gazeta.pl

> Pozostałych tekstów możesz szukać w
> antykwariatach, ale niesiety są to rzezcy bardzo rzadkie i bardzo
> drogie.

No właśnie

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-12 19:24:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mógłbyś z nimi jeszcze chwilę podyskutować w sprawie: Tory,
> Miszny i Gemary - czy da się to gdzieś znaleźć w przekładzie na język
> polski. (Teksty Hagady i Halahy - też bym chętnie poczytał).

Wrzuć w google "Midrasz" a wyskoczy ci redakcja a tam znajdziesz sporo
życzliwych osób co może ci pomogą rozwiązać twoje problemy.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."