Las w ogrodzie w którym rosną grzyby.

następny post »
From: "SlaWasII" <s...@n...wp.pe-el>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Las w ogrodzie w którym rosną grzyby.
Date: Fri, 7 Apr 2006 15:23:12 +0200

Parę lat temu posadziłem trzy brzózki, sosnę i świerk w przydomowym ogródku.
Posadziłem też paprocie i zakazałem domownikom kosić tam trawy. Pojawiło się
tam też piękne, wysokie na ok pół metra mrowisko. Nazwaliśmy to miejsce
matecznikiem. W ubiegłym roku znalazłem między brzózkami kozaka!
I teraz mam pytanie. Co zrobić by tych kozaków, tudzież innych grzybów
jadalnych było więcej? Bo "trujaki" to rosną że ho, ho! O3wiście tych
trujaków też zakazałem się tykać.
Czy można rozsypać jakiś torf? Ale jaki? Kwaśny? A kompost? Może przywieźć
ziemi z lasu?
A może nic nie robić i czekać aż się "samo" zrobi? Ino ile to potrwa?