Lody domowe

101. Data: 2017-09-02 15:05:49

Temat: Re: Lody domowe
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 13:18 tandoori.curry <t...@g...com> pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=iOSCv4sc6Y0
>
> ))

Oj tam...
Nie patrzysz ani perspektywicznie, ani twórczo!

Trzeba złamać sztuczny podział na biotop i biocenozę.
Trzeba genetycznie zmodyfikować np. zupę pomidorową z torebką plastikową i
"hodować" to naturalnie!
To się przecież mogło/musiało zdarzyć _naturalnie_ a my (z Bayer AG) to
tylko przyspieszymy ku ogólnej szczęśliwości!

--
Trefniś

102. Data: 2017-09-02 17:17:27

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To się przecież mogło/musiało zdarzyć _naturalnie_ a my (z Bayer AG) to
> tylko przyspieszymy ku ogólnej szczęśliwości!

Nie każda nowa homeostaza jest zła. Świat biegnie ku szczęśliwemu zakończeniu, a
Bayer AG ani tego nie przyspieszy ani nie spowolni. Co najwyżej zmieni nieco lot
piłeczki...))

Wracając do obiadu na statku kosmicznym słuchałem kiedyś barwnego opowiadania jednego
z astronautów który tłumaczył jak trudno przełknąć cokolwiek w stanie nieważkości...
Oczywiście z powodu braku siły ciążenia pokarm nie przesuwa się naturalnie w stronę
żołądka i staje dosłownie w gardle. Wiąże się to z chwilowym dyskomfortem i uczuciem
puchnięcia głowy oraz wiecznym uczuciem sytości.)))

Scot Kelly bo o nim myślę był wielopłaszczyznowym królikiem doświadczalnym i fruwał
dookoła naszej planety przez rok. Po powrocie spytany jak znosił monotonię kulinarną
i plastikowość obiadów powiedział : "Da się przeżyć..." ))
To mimo wszystko cieszy i wnosi nutę optymizmu na przyszłość.

ś.p. Szwejk powiedział kiedyś : "Zjem nawet g..o byle nie było włosa bo mogło by mnie
zemdlić".

Przepraszam za ów cytat ale to nie moje słowa ani moja filozofia acz pewna mądrość w
tym jest.))

103. Data: 2017-09-02 22:04:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 22:48, Trefniś pisze:

> Właśnie tego się obawiałem i przewidziałem.
> Nie brnij w to.
>
> Teraz tylko czekać na głosowanie "kto lubi Ewę".
> To doskonale zastępuje fakty.

Oj tam. To bardziej była dyskusja w stylu: "kto naprawdę lubi piec
pierniki, a kto lubi tylko teoretycznie o tym pierniczyć." :)

Ewa

104. Data: 2017-09-02 22:06:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2017 o 10:31, tandoori.curry pisze:

> Szanowny Trefnisiu,
>
> Ja lubię Ewę.

A ja lubię curry. :)

> Co do chodzenia na skróty to signum temporis.
>
> Świat nie jest perfekcyjny jak mi się zdaje a szczerze mówiąc czekanie
> pół roku dojrzałego piernika jest przecież nierealne.

To nawet nie tyle o czekanie chodziło, co walkę o to, czy teoretycznie
ma prawo działać to, co działa praktycznie. ;)

Ewa

105. Data: 2017-09-02 22:06:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 23:27, Animka pisze:

> Nie chcę kisić ciasta parę dni, żeby potem dopiero upiec :-(

Nie dziwi nic. Toruńskie kupuje się w parę chwil.

Ewa

106. Data: 2017-09-02 22:08:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.09.2017 o 23:40, Animka pisze:

> Skasowałam, ubiłam fejsbuka, bo chcieli ode mnie jeszcze wynusić numer
> telefonu. No i mam w związku z tym przechlapane jak chcę coś przeczytać.

Pozostaje nie chcieć.

Ewa
--

bez f-b, bez problemu

107. Data: 2017-09-03 00:55:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-02 o 22:06, FEniks pisze:

> Nie dziwi nic. Toruńskie kupuje się w parę chwil.

Bardzo je lubię. Oraz chalwę czekoladową w batonikach. Pycha!

--
animka

108. Data: 2017-09-03 11:37:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.09.2017 o 00:55, Animka pisze:

> Bardzo je lubię.

Ja też jeśli już kupuję, to toruńskie "katarzynki." Chyba jedyne, które
są polane dobrą (prawdziwą) czekoladą. A przynajmniej były, kiedy jadłam
je ostatnio.

> Oraz chalwę czekoladową w batonikach. Pycha!

Chałwę wolę klasyczną.

Ewa

109. Data: 2017-09-03 15:33:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 11:37, FEniks pisze:

> Ja też jeśli już kupuję, to toruńskie "katarzynki." Chyba jedyne,
> które są polane dobrą (prawdziwą) czekoladą. A przynajmniej były,
> kiedy jadłam je ostatnio.

Ja też. Zawsze patrzę, czy jest logo Kopernik i czy ten produkt nie jest
czekoladopodobny.

> Chałwę wolę klasyczną.

Spróbuj. W wielu sklepach jej nie ma, ale jak zobaczysz to kup i
spróbuj. Chałwa w czekoladzie.

--
animka

110. Data: 2017-09-04 07:35:00

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 23:40 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]
-Spo%C5%82ecznej-348547675288161/

> Skasowałam, ubiłam fejsbuka, bo chcieli ode mnie jeszcze wynusić numer
> telefonu. No i mam w związku z tym przechlapane jak chcę coś przeczytać.

:O
???

Chyba nie udało ci się ubić Facebooka, nadal działa i zarabia pieniądze.

Kliknij jednak w link. Żeby obejrzeć konto Ruchu Sprawiedliwości
Społecznej nie trzeba mieć konta.
Tam znajdziesz dokładniejsze namiary.

--
Trefniś

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!