Lody domowe

31. Data: 2017-07-25 00:13:37

Temat: Re: Lody domowe
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 23:08, FEniks pisze:

> Może to była burza mózgów?
Możliwe. Głowa prawie mi nie wybuchła, kręgosłup szyjny u nasady głowy
bolał jak ciort. Był upał i wystarczyło, że na dodatek trochę przeciągu
sobie w mieszkaniu zrobiłam i się dorobilam.Szyję z tyłu nasmarowałam
żelem fastum, nawet pod włosami. Przeszło dopiero dzisiaj.

--
animka

32. Data: 2017-07-25 09:28:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> I lody advocat - oczywiście
> jeśli ajerkoniak da się zamrozić w kostkach, ale tu, ze względu na alkohol,
> przewiduję pewne trudności; jutro testowanie.

Nic z tego - advocat nie chce zamarznąć, tak jak przewidywałam.

33. Data: 2017-07-25 09:35:34

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stara mądrość kucharska :
Jak jesteś zbyt słodka to ludzie Ciebie połkną, a jak zbyt gorzka to
wyplują.))

34. Data: 2017-07-25 16:15:55

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2017 o 09:35 tandoori.curry <t...@g...com> pisze:

> Stara mądrość kucharska :
> Jak jesteś zbyt słodka to ludzie Ciebie połkną, a jak zbyt gorzka to
> wyplują.))

Hehe, warto pamiętać, bo prawdziwe :)

--
Trefniś

35. Data: 2017-07-27 11:08:01

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 09:28, XL pisze:

> Nic z tego - advocat nie chce zamarznąć, tak jak przewidywałam.
=========
szkoda

36. Data: 2017-07-27 13:19:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimi <r...@w...pl> wrote:

> =========
> szkoda

Oj tak, bo adwokatowe lody to moje ulubione :-(
Nie byłabym jednak sobą, gdybym dała za wygraną - poszukam innego sposobu,
też bez kłopotliwego mrożenia masy.

37. Data: 2017-07-27 14:21:41

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-27 o 13:19, XL pisze:

> Oj tak, bo adwokatowe lody to moje ulubione :-(
> Nie byłabym jednak sobą, gdybym dała za wygraną - poszukam innego sposobu,
> też bez kłopotliwego mrożenia masy.

To nawet ci na bardzo gęsty miód nie ustalił? Ajer swój czy kupny?
Jak zmieszam z lodami waniliowymi albo obficie je podleję to taki gęsty
"miodzio" jajowy jest superaśny :)
Akurat se na początek łikenda studzę jakieś 500 g ajera. będzie po
spacerze do lodów jak znalazł...
pozdr
Stefan

38. Data: 2017-07-27 17:09:58

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.07.2017 um 11:08 schrieb Crimi:

> =========
> szkoda

Jak własnej roboty, to mniej alkoholu, tak 10-15%. Raz robiłem w pracy z
firmowym advocaatem, chyba 38% i wyszły kostki, ale miałem w pracy
zamrażarkę do -90°C :-)

Waldek

39. Data: 2017-07-27 18:15:25

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-27 o 17:09, Waldemar pisze:

> Jak własnej roboty, to mniej alkoholu, tak 10-15%. Raz robiłem w pracy z
> firmowym advocaatem, chyba 38% i wyszły kostki, ale miałem w pracy
> zamrażarkę do -90°C :-)
>
> Waldek
dawno temu, gdy pracowałem w takim jednym laboratorium (nawet Tri i
Tetrę mieliśmy na stanie) dla jaj zamroziliśmy połówkę spirytusu
rektyfikowanego Polmos Kraków w kance z ciekłym azotem. Potem był
problem, jak to rozmrozić bo czas płynął, a człowiek nie wielbłąd, pić
musi.... :)
Ot, taki psikuski młodzieńców po 30-ce. Po 50-ce albo po trzech bywało
śmieszniej :)

pozdr
Stefan

40. Data: 2017-07-28 00:22:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> "miodzio" jajowy jest superaśny :)
> Akurat se na początek łikenda studzę jakieś 500 g ajera. będzie po

Kupny - swojego akurat nie mam, dawno nie robiłam. Nie zgęstniał ani-ani.
Ajerkoniak też z lubością wlewam do lodów, a czasem mi się go chluśnie
więcej, niż jest samych lodów :-))

Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga
Chłodnik na gorące dni
Nie kupuję towarów halal!