Lufka

71. Data: 2006-05-25 12:47:34

Temat: Re: Lufka
Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <i...@m...com> napisał w wiadomości
news:pan.2006.05.25.00.02.33.569739@microsoft.com...

> no to nie pitol, tylko uświadamiaj!
> wydaje mi się jednak, że będziesz miał z tym kłopoty...

Mozesz wyjasnic o co ci chodzi? Jestes dilerem i wkurza cie strata klienta?
Ze tak nerwowo reagujesz?
Klopoty jak juz to on bedzie mial a nie ja. Ja go dociagne w domu do 18-stki
a pozniej niech robi co chce.

> obawiam się, że twój syn wie więcej na temat marihuany niż ty...

Wcale nie przecze. Wie moze o niej wszystko. Z malym wyjatkiem. Ze nie
powinno sie palic.

> a może jest na tyle cwany, że przynosi cudzy mocz?
> czy może patrzysz za każdym razem, czy to na pewno swoją, ehem...
> końcówkę kieruje do pojemnika od testu? ;)

Zanim odpowiem, najpierw powiedz, kim jestes. Narkomanem czy jakims 15-sto
latkiem. Ciekawe jak moze przynosic cudzy mocz, jak nigdy nie wie, kiedy
dostanie sloiczek. Musial by nosic codziennie porzy sobie. Ciekawe gdzie,
jak ma regularnie sprawdzane wszystkie kieszenie, plecak itd... A w lazience
nie ukryje, bo cala lazienke ja stworzylem od podstaw (robilem wlasnorecznie
remont kapitalmy) i predzej ja znam tam miejsca do ukrycia niz on. Zreszta
nie ma tam miejsc, w ktorych mogl by cokolwiek przede mna ukryc.

72. Data: 2006-05-25 14:11:45

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 May 2006 20:58:55 +0200, lechox wrote:
> zacznie sie
>
> a co robia sady z malolatem przylapanym na paleniu ??
> jesli znasz jakis konkretny przyklad to podaj... bo ja takiego nie znam,

Dwóch moich 18 letnich znajomych siedzi w więzieniu, kilku ma wyroki w
zawieszeniu. Oczywiście sądy są od przestrzegania prawa, a palenie trawki
jest nielegalne, więc OK. Tyle, że to prawo jest nie takie jak być powinno
(polecam zapoznanie się z opracacowaniami organizacji ENCOD).

> zeby jednoznacznie muwic o karaniu za jednorazowym przylapaniu malolata
> przez policje i zeby z tego cos wiekrzego wyniklo...

Najpierw masz zawiasy. Dla mnie to już jest wystarczająca kara.

73. Data: 2006-05-26 09:59:15

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest nielegalne, więc OK. Tyle, że to prawo jest nie takie jak być powinno
> (polecam zapoznanie się z opracacowaniami organizacji ENCOD).

siedza na wlane zyczenie. bo nie powiesz mi ze niewiedzieli co robią.
jak rowniez nie zdazylo im sie to pierwszy raz.

> Najpierw masz zawiasy. Dla mnie to już jest wystarczająca kara.

sam widzisz ze najpierw dostaja kilka ostrzezen... a jesli ktos z uporem
maniaka nie zwraca na to uwagi... to sie wcale nie dziwie... jak
zauwazyles sa to osoby niepelnoletnie.... a skoro odziaduja wyroki to
znaczy ze ich dokonania sa calkiem niezle... i na pewno nie uwierze ze
siedza tylko za to, ze jarali sobie po cichutku w domciu.

74. Data: 2006-05-26 10:31:45

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecne prawo przewiduje 3 lata wiezienia za posiadanie nawet jednego skreta
> (i nie ma wytlumaczenia, ze to na wlasne potrzeby. Jest marycha, sa 3 lata i
> koniec). I 5 lat za udostepnianie osobom ponizej 18 roku zycia Czyli na
> przyklad czestowanie.
> A obecnie sa jakies prace w sejmie nad tym, zeby za posiadanie bylo 12 lat.
> Oczywiscie to jest teoria. A w prktyce pewnie sady uniewinniaja za "nikla
> szkodliwosc spoleczna", albo w ogole gliniarze nawet ich nie lapia bo to nie
> ma sensu.

jesli zlapia malolata, to najpierw informuja opiekunow, np poprzez
koniecznosc odebrania z posterunku. jesli to sie powtaza, daja kuratora,
czasem podsylaja wywiadowce, po jakims czasie jesli opiekunowie nie daja
sobie rady, uruchamiane sa mechanizmy prawne caly czas malolat jest pod
"nadzorem" jesli w dalszym ciagu, robi se jaja z opiekunow i prawa,a
zostaje zatrzymany po raz kolejny, poprostu staje przed sadem i
odpowieda zgodnie z kodeksem... Znam przypadki kiedy sami rodzice
wzywali policje, aby zajela sie ich zamulona pociechą,
takie kroki byly w \znanych mi przypadkach.
Nie dotyczy to malolatow zlapanych na dilerce, chociaz i tu prawo w
znanych mi przypadkach traktuje baardzo lagodnie, zbyt lagodnie. za
pierwszym razemprzewaznie uniewinniajom, za drugim zawiasy, czasem
zaklad wychowawczy. W wilu przypadkach tez zwalniaja bo malolat obiecuje
ze podejmie leczenie.
Niw oszukujmy sie ale zeby malolat trafil do kryminalu to musi sie
troche "postarac".

75. Data: 2006-05-26 10:38:37

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej, a może byś sobie włączył jakiś słownik, ba aż zęby bolą jak to się
> czyta :-)

to nie czytaj.. ;-pp

76. Data: 2006-05-26 10:40:41

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim odpowiem, najpierw powiedz, kim jestes. Narkomanem czy jakims 15-sto
> latkiem.

bojownik o legalizacje ziela...

77. Data: 2006-05-26 14:38:27

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ajgor wrote:

> [...]
> szkodliwosc spoleczna", albo w ogole gliniarze nawet ich nie lapia bo to nie

co wiecej, wolontariusze pomagajacy osobom uzaleznionym lamia prawo nie
donoszac kto bierze (nie chodzi tylko o trawke) i skad bierze

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

78. Data: 2006-05-26 15:48:08

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 14:47:34 +0200, Ajgor wrote:

> Klopoty jak juz to on bedzie mial a nie ja.

a wiesz, co ja tu widzę? że wcale nie chcesz mu pomóc, tylko udowodnić,
że masz rację. niezależnie od tego, czy faktycznie masz...

> Zanim odpowiem, najpierw powiedz, kim jestes. Narkomanem czy jakims 15-sto
> latkiem.

ależ proszę: jestem dwudziestopięcioletnim bezdzietnym kawalerem, po
studiach informatycznych, pracującym w zawodzie. od ośmiu lat palę też
marihuanę - czasem więcej, czasem mniej. od innych środków też nie
stroniłem, ale teraz nie mam na to czasu a i młodzieńczy zapał i
ciekawość gdzieś minęły.

prośbę o odpowiedź na pytanie "kim jestem?" kieruję do ciebie. może
dowiem się czegoś nowego. naprawdę, nie nabijam się. w razie potrzeby
służę dalszymi informacjami.

> [...]
> remont kapitalmy) i predzej ja znam tam miejsca do ukrycia niz on. Zreszta
> nie ma tam miejsc, w ktorych mogl by cokolwiek przede mna ukryc.

myślałeś o zamontowaniu mu w plecaku podsłuchu i GPSa?

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

79. Data: 2006-05-26 15:51:08

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 10:54:32 +0200, lechox wrote:

> tylko potwierdzasz kretactwo, zaklamanie, oblude u uzaleznionych...

jakby ktoś taki terror wobec mnie stosował, to _na_ _pewno_ bym
kręcił i kłamał, a co więcej - specjalnie oszukiwał dla dzikiej
satysfakcji, że udało mi się prześladowcę wywieść w pole.

no ale ja już mam taki wredny charakter ;P

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

80. Data: 2006-05-26 16:01:25

Od: emes <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 14:41:44 +0200, Ajgor wrote:

> [...]
> szkodliwosc spoleczna", albo w ogole gliniarze nawet ich nie lapia bo to nie

no to proszę cię, zapoznaj się z rzeczywistością, a nie pitol mi tu,
że "pewnie sądy uniewinniają". jak na razie nie słyszałem o przypadku
"odpuszczenia" posiadaczowi trawki z powodu znikomej szkodliwości.

powszechną praktyką natomiast jest wyrok w zawieszeniu, a co za tym
idzie - zamknięte drzwi tam, gdzie trzeba się wykazać niekaralnością.

nie łapiący gliniarze to też fikcja. łatwiej wyrobić sobie
miesięczną normę złapanych przestępców ścigając palaczy trawki
niż przypakowanych dresiarzy kradnących radia z samochodów.

sam kilkukrotnie byłem rewidowany, bo panowie funkcjonariusze byli
przekonani, że widzieli kogoś palącego... na szczęście za każdym
razem musieli odejść niepocieszeni.

lotne kontrole i "trzepanie" młodzieży siedzącej w parku to też
normalka.

--
emes (na) hyperreal.info -=- jabber: e...@j...org

Uzaleznienie od kofeiny + pracoholizm