Lustro lazienkowe wklejane

From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Lustro lazienkowe wklejane
Date: Wed, 19 Nov 2003 23:01:30 +0000 (UTC)

Witam ponownie,
tym razem ;) potrzebuję zamówić lustro do łazienki o bardzo konkretnych
wymiarach -- ma być przyklejone do ściany w ramie z listew od glazury,
a żeby nie trzeba było ciąć listew, lustro musi mieścić się w prostokącie
84x58,7 cm. Czy takie lustro powinno mieć szlif, czy być gładko ucięte?
Co między ramę a powierzchnię lustra -- fugi, silikon czy coś jeszcze
innego? No i na koniec, gdzie w Warszawie warto takie lustro zamówić tak,
by było gotowe szybko i niedrogo?

PS. Poprzedni dylemat (korek czy płyta tekturowa pod barkiet)
rozwiązałam porównując wygląd i ceny jednego i drugiego - IMO nie warto
oszczędzać, za 30 m2 korka Barlinka zapłaciłam koło 300 zł, a cieńszy
i przyjemniejszy niż płyta. Zdam relację, jak się sprawdzi po położeniu.

Saddie
--
|\ /|