Mail sprzed chwili.

511. Data: 2010-04-22 06:43:16

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
news:4bcf600f$0$19179$65785112@news.neostrada.pl...

> Natomiast jeśli chodzi o moje niegdysiejsze podejrzenia co do CB i wojska,
> to wynikały one z silnej tendencji hierarchizowania wszystkiego przez CB i
> jego autorytatywnego tonu.

Broń nas Panie Boże przed oficerami zafascynowanymi wizją apokalipsy ...

512. Data: 2010-04-22 06:46:50

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Nie chcę tłumaczyć Ewy, ale... spotkanie w realu czasami skutkuje
> całkowitą zmianą postrzegania wirtualnych bytów. Oraz inne konsekwencje,
> o których już tu było głośno.
>
> Qra, po kilku takich "trudnych" doświadczeniach

Zdradzisz? Poza mna, oczywiscie.
Kiedys to byly spotkania... Ptacwo nadbaltyckie z psd mozna bylo sobie
np. poogladac. I harpie. Harpiowie tez sie zdarzali. Jeden taki duzy,
wielodzietny bywal...
I. (wspomnieniowo)

513. Data: 2010-04-22 06:50:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Kiedys to byly spotkania... Ptacwo nadbaltyckie z psd mozna bylo sobie np.
> poogladac. I harpie. Harpiowie tez sie zdarzali. Jeden taki duzy,

W życiu nikomu nic nie zdradzę!

Qra

514. Data: 2010-04-22 06:59:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W życiu nikomu nic nie zdradzę!

Wredota!
I.

515. Data: 2010-04-22 07:15:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> [...]
> i moja TŻ w pewnym momencie "zagęgała" sobie:
> dobrze ci tak, zobacz jak to jest jak ja odkurzam w weekend
> w całym domu!
> A ja na to: ale wiesz, to dla mnie sama radość poodkurzać po
> naszych dzieciakach, bo są tacy (jak m.in. niektóre jej koleżanki),
> którym pozostaje odkurzanie raz w tygodniu pustego mieszkania,
> po którym szwęda się spasiony, zagłaskany i znudzony pies lub
> ew. kot. W sumie to cieszę się z tego, że mogę po nich poodkurzać.
> Moja TŻ: Ha! Ha! Bardzo zabawne. :)
>

> Reasumując: życie zaczyna się dopiero po 40-ce. ;)

Masz rację.

Qra

516. Data: 2010-04-22 07:19:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:
> [...]
>
> Celem agitacji politycznej nie jest wspólne "pochylenie" się i
> rozkminienie problemów (choćby politycznych - od biedy da się to na
> PSP zaakceptować).
>
> Celem agitacji politycznej jest wykorzystanie grupy czytanej przez wiele
> osób do realizacji celów propagandowych określonego ugrupowania
> politycznego.
>
> Byłem nieco zdziwiony, że ta agitacja dociera "aż tu".
> Ciekawi mnie, czy inni dyskutanci odniosą/odnosili podobne wrażenie, czy
> też tak mi się tylko wydawało (bo w istocie nie chce się wierzyć).

Czyzby Druch byl kims, o kim pisze specjalista marketingu politycznego?
"Przecież wystarczy ustawić kilkunastu czy kilkudziesięciu dyżurnych
internautów, którzy zainicjują brutalne dyskusje, skomentują zachowania
konkurentów w sposób ostrzejszy od samych polityków, a tym tropem pójdą
niektórzy wyborcy."
Więcej...
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7799519,Gal
azka__kampania_prezydencka_pod_znakiem_nekropijaru.h
tml#ixzz0loLJgtRX

Urzeklo mnie haslo: "nekropijar".
I.

517. Data: 2010-04-22 07:19:45

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> [...]
> o których już tu było głośno.
>
> Qra, po kilku takich "trudnych" doświadczeniach

Qra, w takim razie przyjeżdżaj w lubuskie, musimy zweryfikować
pokrewieństwo celem wykluczenia bądź potwierdzenia trudności :-)

Stalker

518. Data: 2010-04-22 07:22:48

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o te samodzielnie generowane. Żadne inne nie są dla mnie
> miarodajnym wskaźnikiem posiadania poczucia humoru. Sygnalizowałem to
> zresztą podczas rozmowy w temacie z Globem. Jeśli piszę "ROTFL" to nie
> robię jaj, tylko piszę jak jest. Można of korz przyjąć, że nie masz
> żadnych możliwości rozwoju w tym zakresie, Można wmawiać mi, że coś
> mnie się we łbie poprzestawiało ale ...

Poczucie humoru cbnet'a było poddane bardzo ciężkiej próbie:
http://www.grupy.senior.pl/nowa-amnestia-cbneta,t,37
6224,p,5,8.html
Szukać po 'humor' i trzeba trochę pogrzebać ...

519. Data: 2010-04-22 07:28:46

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie wiem, vonBraunowa twierdzi, że poderwałem ją na nowoorleańskiego
> bluesa na piano...
Chemia. Najlepsza jest chemia.

Redartowa została złapana w taki sposób: siedziała dziewczyna zakatarzona
przy ognisku, a ja ją otuliłem swoim śpiworem ;)

I proszę - nie trzeba żadnych genialnych zdolności
pianistyczno-intelektualnych ;)

520. Data: 2010-04-22 07:39:31

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> przy ognisku, a ja ją otuliłem swoim śpiworem ;)
>
> I proszę - nie trzeba żadnych genialnych zdolności

Ale w spiwor musiales zainwestowac. ;-)
I.

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna