Mail sprzed chwili.

541. Data: 2010-04-22 09:05:28

Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Mnie trafi najwiekszy.

> Nawet corka zauwazyla, ze sie tu meczysz.

> Sama traktuje to jak zart?

> Mama tez tak uwaza!

> Mamusia nie posluchala.

Ale jacy sławni teraz jesteśmy. Wszyscy czytają, choć się brzydzą i wstydzą.

Qra

542. Data: 2010-04-22 09:05:39

Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach. (was: Mail sprzed chwili.)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A to Korwin parę ładnych lat temu wyprodukował cykl artykułów, które były
utrzymane w konwencji - listowna odpowiedź króla monarchy na listy
przysyłane przez głowy innych państw, organizacje społeczne itd.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

543. Data: 2010-04-22 09:13:17

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Kwi, 10:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> trudno mi oceniać ludzi po paru zdaniach wypisanych w internecie

Bardzo a propos, rozmowa moja, z Przyjacielem,
na podobne tematy.
Teksty wypuszczone niemal rownolegle,
bez wzajemnej swiadomosci ich pisania.

Przyjaciel:
Wyciaganie wniosków i formułowanie opinii opiera sie
wyłacznie na posiadanych informacjach i kreacjach
wlasnego mozgu i sklada sie z wlasnych slow.
Nie ma w tym Rzeczywistosci Drugiej Strony, ktora
rowniez, po swojej stronie, nie dysponuje pełnym
kompletem informacji.
Dlatego mozemy poslugiwac sie słowami jako wyrazem
własnych oczekiwan, i niczym wiecej. W szczegolnosci
warto unikać oskarzen i pretensji opartych, jak wiadomo,
wyłacznie o wlasne, wyuczone i wpisane na amen standardy.

Ja:
Ludzka psychika to bezmiar Oceanu Indywidualnosci.
Zapominanie o tym bywa przyczyna spietrzenia Roznosci
Niekoniecznie Pozytywnych. Miedzy innymi dlatego ludzie
wola nazywac fakty CzarnoBialymi. Choc i tak polowe
zrozumieja PO SWOJEMU, a druga polowe przekreca na opak.
Bezmiar Oceanu Indywidualnosci.
NIEWYKONALNE Pragnienie zrozumienia Niezrozumialego.

Ender:
Twoja uwaga, do mnie, dobrze, ze sie pojawila.
Choc na szczescie nie byla trafna :)

XL:
Pozdrowienia. Dla Ciebie i dla Corki.
Mam nadzieje, ze ten temat pozwoli jej dostrzec,
iz nigdy nie da sie do konca zrozumiec drugiego
czlowieka, i poznac jego uwarunkowan, ktore
zawsze pozostana poza naszym zasiegiem.

Specjalne podziekowania dla Przyjaciela,
za skuteczne bodzce do myslenia.

:)

544. Data: 2010-04-22 09:13:59

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> No, to zapraszam.

Chyba musisz zacząć. I może dla rozgrzewki zacząć o dzieciach, bo Żółty
odwykły w innej tematyce.

Qra

545. Data: 2010-04-22 09:15:32

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze zwrot "miło się rozczarowałem". Strach pomyśleć, jak może być
> interpretowany.
"Miłych zaskoczeń' niech będzie.
Więc, żeby być uczciwym, mój związek należy oceniać, jeśłi już, w kategoriał
mniejszych/większych rozczarowań rekompensowanych przez pozytywne
zaskoczenia, ale też przez dobrą wolę i pracę. To drugie jest o tyle ważne,
że metodą na 'rozczarowanie' nie jest 'zaskoczenie' ;) To brzmi zbyt
maniakalno-depresyjnie ;) metodą na 'rozczarowanie' jest głębsze
zrozumienie róznic i jakieś stopniwe dochodzenie do kompromisu.
'Miłe zaskoczenia' idą swoim torem, mają swoje życie ;)

> A ile to już lat od czasu śpiwora minęło?
Czekaj ... na obrączkach jest 2008, a śpiwór był ... hmmm 2-3 lata wczesniej
?
To będzie więc jakieś 11-12 latek.

546. Data: 2010-04-22 09:19:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Ma 21 lat, ale już dawno dorosła - podczas rozmów w domu i pośród kolegów,
> gdzie jak widać prezentuje swoje zdanie bez kompleksów i nie daje się
> zakrzyczeć ignorantom.

A czy zaznajomilas corke ze wszystkimi szczegolami swietego zycia
twojego swietego bylego prezydenta Lecha? Oraz jego swietych kolezkow z
PiS - Gosiewski.

"Pierwszym przewodniczącym rady Fundacji był Lech Kaczyński (pełnił
także funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Towarzystwa Ubezpieczeń
SKOK Benefit SA, którego współwłaścicielem była Fundacja). Ale na tym
polityczne koneksje Fundacji się nie kończą. Na początku lat 90.
pełnomocnikiem zarządu Fundacji została Małgorzata Gosiewska obecnie
posłanka PiS. Specjalistą w biurze pełnomocnika w latach 199395 był jej
ówczesny mąż Przemysław Edgar Gosiewski, do niedawna szef
parlamentarnego klubu PiS, dziś szef komitetu stałego Rady Ministrów. W
latach 199496 funkcję pełnomocnika zarządu Fundacji pełnił obecny poseł
PiS Jędrzej Jędrych (potem pracował jeszcze w kilku innych podmiotach
należących do systemu SKOK, a gdy został posłem, poszedł na bezpłatny
urlop). Z Fundacją, a następnie z Pomorskim Funduszem Pożyczkowym,
którego współudziałowcem jest Fundacja, związany był także Jacek
Tarnowski. Do 2005 r. był prezesem PFP. Zrezygnował, gdy Kazimierz
Marcinkiewicz zaproponował mu funkcję szefa gabinetu politycznego
premiera."
"Opracowując ekspertyzę (dla sądu) Kaczyński nie był już formalnie
związany z Fundacją ani Kasami. Jednak jak pisze na swej stronie
internetowej Światowa Rada Związków Kredytowych nawet w latach, gdy
pełnił funkcje senatora, ministra w Kancelarii Prezydenta, prezesa NIK,
ministra sprawiedliwości i prezydenta Warszawy, nadal angażował się w
rozwój i umacnianie związków kredytowych w Polsce. W 1995 r. w uznaniu
wieloletniego poparcia dla ruchu spółdzielczych kas
oszczędnościowo-kredytowych dostał najbardziej prestiżową nagrodę Kas
Feniksa (później dostali go także posłowie PiS Przemysław Gosiewski i
Artur Zawisza). Potem jeszcze wielokrotnie brał udział w krajowych
konferencjach SKOK. Jesienią 2003 r. już jako prezydent Warszawy
Kaczyński gościł w ratuszu Grzegorza Biereckiego i Bobby Mc Veighta,
prezesa Word Council of Credit Unions. Dziś córka Lecha Kaczyńskiego
Marta Kaczyńska-Smuniewska jest aplikantem adwokackim w kancelarii,
której wspólnikami są Adam Jedliński i Marek Głuchowski, a jej mąż Piotr
Smuniewski pracuje w dziale monitoringu i kontroli Krajowej SKOK."

Tekst sprzed kilku lat, kiedy corka prezydenta byla jeszcze zona
Smuniewskiego. Zaledwie kilka miesiecy po rozwodzie z nim okazalo sie,
ze jest w ciazy. Pospiesznie zostal zorganizowany slub z Dubienieckim -
synek dzialacza SLD.
Jak ja wychowali Kaczynscy, ze dopuscila sie takich grzechow - rozwod,
zerwanie slubu koscielnego, ciaza przed slubem?! I w dodatku w swietle
doktryn KK zyje teraz ciagle w grzechu, bo przeciez drugi slub jest
jedynie cywilny. Wedle doktryn KK nie moze nawet przystepowac do komunii
swietej...
Miejmy nadzieje, ze twoje corki nie beda cie tak bolesnie doswiadczac. Z
pewnoscia lepiej je wychowalas, niz najwiekszy patriota Polski Lech
Kaczynski - rzeczywiscie na "prawdziwe patriotki, prawidziwe, dojrzale
Polki" i nie zrobia ci takiego afrontu.
I.

547. Data: 2010-04-22 09:26:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

jsi/

> Ale hien tam nie widać.

Czekały w krzakach.

Qra

548. Data: 2010-04-22 09:32:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> Wtedy coraz wyraźniej widzi zaczepiające go okazje,
> które wcześniej być może tylko gdzieś jemu mignęły w jego pędzie
> za pieniędzmi i emocjami.
> Posiada tez już coraz większy bagaż doświadczeń, metod i sposobów
> i w pewnym momencie mówi sobie: czemu nie, mogę się tym zająć,
> teraz już wiem jak i potrafię.
> I nie liczba jest tu ważna, dwie czy więcej, ale jakość relacji z innymi
> ludźmi, do których się dojrzało z czasem i coraz więcej tych relacji
> jest przez to dostępnych lub przynajmniej możliwych do jakiegoś realnego

Ladna racjonalizacja. Ksiazkowa taka.
I.

549. Data: 2010-04-22 09:34:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> [...]
> głębsze zrozumienie róznic i jakieś stopniwe dochodzenie do kompromisu.
> 'Miłe zaskoczenia' idą swoim torem, mają swoje życie ;)

"Widziałem, jaka jest a potem się rozczarowałem"

To by się zgadzało.

Qra

550. Data: 2010-04-22 09:34:16

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> No ale co wygrzebać?
> Wspominałeś przecież tylko o jakimś bolesnym rozczarowaniu,
> które popchnęło ciebie w platoniczny romans,
> którym bardzo potem zraniłeś żonę, jak poleciałeś się ją
> zapytać, czy miałby coś przeciwko, aby nie był tylko platoniczny.
> I od razu nabierałeś po tej wzmiance wody w usta.
Oki, to uporządkujmy zdarzenia i towarzyszące im emocje:
1. Są problemy, nie radzimy sobie. Dużo pretensji.
2. Wychodzę z propozycją szukania pomocy na zewnątrz. Znajduję terapeutów.
Po pierwszejw wizycie żona rezygnuje. Czuję mocne rozczarowanie, brak
zrozumienia.
3. Życie idzie dalej, Platon wygłasza swoją mowę.
4. Żona wraca do tematu terapii, znajduje terapeutę, idziemy. Czuję
lekkie zaskoczenie i wdzięczność. Czuję, że zostałem zrozumiany
i że przejmujemy (oboje) kontrolę nad naszym małżeństwem.

Nie widzę, szczególnie z dzisiejszej perspektywy, powodu, by w tym ciągu
zdarzeń wyróżniać akurat uczucie rozczarowania, a zapominać
późniejszym porozumieniu i w efekcie generalnym pogłębieniu więzi.

Wydaje mi się, że mamy tu raczej do czynienia z czynnikiem takim, że
eksponowanie problemów i rozczarowań lepiej pasuje do jakichś Twoich
własnych tez dot. pracy w związkach.

> [...]
> ludźmi, do których się dojrzało z czasem i coraz więcej tych relacji
> jest przez to dostępnych lub przynajmniej możliwych do jakiegoś realnego
Oki. Ale nie każdy człowiek tak ma - masz dużą swobodę, by 'dojrzewać
powoli'
ze względu na stosunkowo małe życiowe zobowiązania (typu np. dzieci).

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna