Mail sprzed chwili.

561. Data: 2010-04-22 10:09:05

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqp5cc$sak$3@inews.gazeta.pl...

> A mozesz napisac (bez szczegolow, naturalnie), jak dlugo trwala ta terapia
> i jakie metody pracy w Waszej parze byly stosowane?

Postaram się w domu sobie przypomnieć ;)

562. Data: 2010-04-22 10:12:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqp5cc$sak$3@inews.gazeta.pl...

> Postaram się w domu sobie przypomnieć ;)

Mozesz mi na skrzynke przeslac.
I.

563. Data: 2010-04-22 10:21:03

Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Jedna 21-letnia "dorosla Polka" to juz "wszyscy"?

Ale może z należytym obrzydzeniem rozreklamuje innym.

Qra, z nadzieją

564. Data: 2010-04-22 10:28:58

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale może z należytym obrzydzeniem rozreklamuje innym.
>
> Qra, z nadzieją

Chcesz, zeby sie tu zlecialy 21-letnie "prawdziwe, dorosle Polki"?
Na psds sie kwalifikuja.
I.

565. Data: 2010-04-22 10:52:00

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Masa drobnych problemów i wielkie rozczarowanie + szukanie pomocy
> + romans platoniczny?
> Dziwne, że nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo niepoważnie brzmisz.
> Ale jak sobie chcesz.
> Może i do pewnych rozmów trzeba ci jeszcze dorosnąć.

W pewnym sensie, jesteś niesamowity ;)

566. Data: 2010-04-22 11:13:45

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nawet masz takie wrażenie
> (IMO tylko jawnie sygnalizujące pewien deficyt),
> to od tego problemy ci nie znikną, nawet jak je ostro przypudrujesz.

To co proponujesz zamiast pudrowania ? Tak konkretnie: raz, dwa, potem trzy
;)
Może jakieś pytania pomocnicze chciałbyś zadać albo coś ?
Tylko z góry uprzedzam: budzi we mnie niechęć jedno Twoje zachowanie:
dominacja ocen nad otwartością, ciekawością i chęcią uszczegóławianai
faktów.
Zobacz ile rzeczy napisałeś, ile osądów przedstawiłeś, ile analogii
potworzyłeś
- a właściwie do czego ? Do niczego.
Jeśli NAPRAWDĘ interesuje Cię jakaś dyskusja ze mną oparta o szczegóły
osobiste,
intymne, to trzymaj formę. Schowaj oceny, bądź delikatny i precyzyjny w
zadawaniu
pytań - ale zadawaj je wprost. Nie obrażaj się na mnie, że nie odpowiadam na
pytania,
których w ogóle nie zadałeś, a jedynie gdzieś tam zasugerowałeś między
wierszami, między swoimi ocenami.

A jak nie chcesz - to też mi pasuje.
Powiedz od razu, że nie interesuje Cię co ja mam do powiedzenia - tylko
Twoje własne
oceny, z góry przyjęte tezy, chęć pogadania sobie.

567. Data: 2010-04-22 11:25:53

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z neo to jest moja matka, wypraszam sobie :)
Żart, wziął mi się stad, że vonBraunowa kazała mi kilka dni temu
powtórzyć słowo 'neokatechumenatu' bez zająknięcia.
Powtórzyć mi się udało, ale spytałem czy "Katechumenatu" to jakiś Bóg
Azteków... ;-)

pozdrawiam
vonBraun

568. Data: 2010-04-22 11:31:38

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Chemia. Najlepsza jest chemia.
>
> Redartowa została złapana w taki sposób: siedziała dziewczyna zakatarzona
> przy ognisku, a ja ją otuliłem swoim śpiworem ;)
>
> I proszę - nie trzeba żadnych genialnych zdolności
> pianistyczno-intelektualnych ;)
Fakt, czasem wystarcza tylko dobry sprzęt. Ostatnio kupiłem zresztą dwa
śpiwowy wyprawowe Loap St. Anton z komfortem cieplnym przy -10C. Może
przedłuży to ponadnormatywnie okres młodzieńczych fascynacji. ;-)
pozdrawiam
vonBraun

569. Data: 2010-04-22 11:41:44

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Nie ma sensu pisać o sprawach, które nie radzą sobie z jakąś krytyką.

I kto to pisze, no...?
I.

570. Data: 2010-04-22 11:43:48

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie vonBraun <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> słowo 'neokatechumenatu' bez zająknięcia.
> Powtórzyć mi się udało, ale spytałem czy "Katechumenatu" to jakiś Bóg

Bardzo interesującą postacią musi być vonBraunowa. Skoro tak Cię testuje.

Qra

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna