Makowiec drożdżowy.

11. Data: 2009-12-20 12:36:55

Temat: Re: Makowiec drożdżowy.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Nie daj się wkręcić w ręczną maszynke do mielenia maku;-). Albo daj sie
> wkręcić, poproś męża o zmielenie, a zaraz potem pojawi się w domu kombajn
> wraz z maszynką elektryczną;-)

Hm, a właściwie dlaczego mak nie zmieli się w mikserze? Próbowałaś? Mnie
korci, żeby jednak spróbować. Wszystko tak "mielę". ;)

Ewa

12. Data: 2009-12-20 12:42:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Hm, a właściwie dlaczego mak nie zmieli się w mikserze? Próbowałaś? Mnie
> korci, żeby jednak spróbować. Wszystko tak "mielę". ;)

Próbowałam. Jak chcesz, to spróbuj, ale efektów raczej nie oczekuj - z
maszynki wychodzi masa, w mielonym w mikserze większość to całe ziarna. No
i zawsze możesz użyć gotowej masy makowej z puszki, tylko najpierw zrób
wywiad, która warta jest zakupu.
J.

13. Data: 2009-12-20 12:44:05

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie daj się wkręcić w ręczną maszynke do mielenia maku;-). Albo daj sie
> wkręcić, poproś męża o zmielenie, a zaraz potem pojawi się w domu kombajn
> wraz z maszynką elektryczną;-)
> J.

To nie tak - maszynka jest multi - miele na różnych średnicach sitek, robi
herbatniki, nadziewa jelita. Po drugie zawsze gotowa - nie wymaga
zasilania...

14. Data: 2009-12-20 12:50:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> To nie tak - maszynka jest multi - miele na różnych średnicach sitek,
> robi herbatniki, nadziewa jelita. Po drugie zawsze gotowa - nie wymaga
> zasilania

Elektryczną zrobisz to samo, tylko szybciej i bez wysiłku. A mielenie maku
ręczną to istna katorga, mam porównanie, to wiem. Moja mać jakoś pomimo
posiadania maszynki ręcznej, woli korzystać z mojej, elektrycznej, chociaż
wymaga zasilania.
J.

15. Data: 2009-12-20 12:55:54

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Hm, a właściwie dlaczego mak nie zmieli się w mikserze? Próbowałaś? Mnie
> korci, żeby jednak spróbować. Wszystko tak "mielę". ;)
>
> Ewa

Miele się ugotowany. Spróbuj, najwyżej pożyczysz maszynkę do mielenia oraz
sitko nr 2.

16. Data: 2009-12-20 12:56:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> kombajn

> Miele się ugotowany. Spróbuj, najwyżej pożyczysz maszynkę do mielenia oraz
> sitko nr 2.

Korekta: sitko o otworach 2mm.

17. Data: 2009-12-20 12:58:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posiadania maszynki ręcznej, woli korzystać z mojej, elektrycznej, chociaż

Ludzie oduczyli się pracować w domu a wylewają poty na siłowni.

Mak można utrzeć drewnianą pałką w makutrze (stąd nazwa)... :-))))

18. Data: 2009-12-20 13:05:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> kombajn

> Ludzie oduczyli się pracować w domu a wylewają poty na siłowni.
>
> Mak można utrzeć drewnianą pałką w makutrze (stąd nazwa)... :-))))

Taaa, a kawę jak Turecki w Kabarecie olgi Lipińskiej;-)))
J.

19. Data: 2009-12-20 13:10:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Próbowałam. Jak chcesz, to spróbuj, ale efektów raczej nie oczekuj - z
> maszynki wychodzi masa, w mielonym w mikserze większość to całe ziarna.

Aha.

> i zawsze możesz użyć gotowej masy makowej z puszki, tylko najpierw zrób
> wywiad, która warta jest zakupu.

Do seromakowca kupowałam zawsze z bakalandu. I był dość dobry ten mak
kiedyś, nie wiem, czy się nie popsuł..

Ewa

20. Data: 2009-12-20 13:10:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> Miele się ugotowany. Spróbuj, najwyżej pożyczysz maszynkę do mielenia oraz
> sitko nr 2.

Pożyczyć - to jest dobry trop.

Ewa

Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem
Ravioli z serem
drożdżowe bez cukru