Mam pewne podejrzenie

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 22 Mar 2015 16:41:49 -0700 (PDT)
Subject: Mam pewne podejrzenie
From: glob <r...@g...com>

Wiem że to zabrzmi w stylu Chirona lub tfu tej wariatki z kielc. Paranoicznie.
Ale coś może w tym i jest.
Mianowicie, jak popatrzycie na biografie osób, które piszą fałszywą propagandę o
szczepieniach ( pomijając większość zwykłych kretynów), to mamy doczynienia z
korupcją, piszą na zlecenie pewnych grup, jak ten lekarz pozbawiony zawodu odnośnie
Autyzmu, czy nasza Dorotka, która uciekła z Polski i na żadne maile mediów polskich
nie odpowiada.
Ale przecież zachowanie antyszczepeńskowców to idealna broń biologiczna, ich
zachowanie ma przełamać odporność stada przed chorobami zakaźnymi. To polega na tym
że nie wszyscy są zaszczepieni, ale gdy jest większość szczepiona stanowią tarcze,
dla tych którzy nie są jeszcze szczepieni z kwesti wieku lub nie mogą bo chorują.
Przełamanie tej bariery, spowoduje jak już się dzieje powrót epidemii śmiertelnych
chorób, a taki kraj gdzie ludzie walczą z chorobami stanowi łatwy łup, od strony
przykładowo Rosji czyli Putina, a wiadomo że w polsce napewno jest sporo ruskich
agentów, którzy chcą działać dla naszej szkody, a taka jest właśnie propaganda
antyszczepienna. Na poważnie migneło mi takie podejrzenie. Bo jest bardzo
prawdopodobne.