Mam pytanie odnośnie steków

11. Data: 2006-07-05 21:50:24

Temat: Re: Mam pytanie odnośnie steków
Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Jul 2006 11:38:52 GMT, "eM eL"
<badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> wrote:

>. Filet mignon z rozna to profanacja (rozno
>ma zbyt niska temperature.)

eeee...chyba na odwrot...na roznie weglowym osiagne wiecej niz 500
F....
;-))

Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"

12. Data: 2006-07-05 22:19:35

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" <a...@p...net> wrote in message

> eeee...chyba na odwrot...na roznie weglowym osiagne wiecej niz 500
> F....

500 F to pikus. Popatrzylem na swoja kuchenke - 350/500/600 F na "broil" w
zaleznosci od ustawienia "vari-broil." I choc wiekszoc kuchenek domowych
wylacza sie samoczynnie po osiagniecu 500F to mozna temu zapobiec poprzez
uchylenie drzwiczek gdyz jak sie broiler wylaczy to miesko zaczyna sie
gotowac we wlasnej parze a to przecie nie o to chodzi, albowiem tempertura
to jedno a "broiling" to wlasnie gotowanie bez wilgoci. Natomiast aby rozen
weglowy utrzymywal wysoka temperature to calosc trzeba przykryc co powoduje
skraplanie i takie tam inne nieprzyjemne dla mieska efekty.

13. Data: 2006-07-07 08:19:44

Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jestem tu pierwszy raz . z tymi stekami w niewielkich ilościach to
będzie kłopot jeśli jednak zechcesz zamówić powiedzmy 5 10 kil to
zapodam adres zamówisz i przyślą .

pozdro piotr

czeresnie
cubryca