Margaryny antycholesterolowe

181. Data: 2018-06-29 19:20:51

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 17:11, Trybun pisze:

> No nie wiem, np kwoty mleczne, połowu dorsza czy dopłaty dla rolników
> mniejsze niż w 'starej Unii", jak tu mówić o wspólnocie na równych prawach?

Rybacy powinni byc zawieszeni w połowach ryb, bo to bandyci. Dlaczego
jeszcze nikogo nie wsadzili za kraty za te okropne, codzienne zbrodnie
na fokach. Nie należy im się nawet 1 grosz.

--
animka

182. Data: 2018-06-29 22:10:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Łatwo powiedzieć, a tu półki pełne towaru..

> Co mnie skłoniło do zainteresowania się taką margaryną, otóż nie reklama
> - widziałem w TV wywiad z jakąś profesorką, autorytet z zakresu
> biotechnologii

Wymienili nazwisko? Uczelnię? Katedrę?
Czy raczej była to nieistniejąca postać grana przez aktorkę?

> rozmowa dotyczyła właśnie wpływu tych margaryn na poziom
> cholesterolu,. I podobno to działa.

Uhmmm. Taki wywiad (artykuł, program itp.) określany jest zgrabnym słówkiem
,,sponsorowany" :-)

--
XL

183. Data: 2018-06-30 15:52:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Rybacy powinni byc zawieszeni w połowach ryb, bo to bandyci. Dlaczego
> jeszcze nikogo nie wsadzili za kraty za te okropne, codzienne zbrodnie
> na fokach. Nie należy im się nawet 1 grosz.

Guzik wiesz. Foki wyżerają ryby z sieci, zostawiają tylko głowy.

--
XL

184. Data: 2018-06-30 18:00:46

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Guzik wiesz. Foki wyżerają ryby z sieci, zostawiają tylko głowy.

Takiemają prawo. Ryby są smaczne dla foki.
Foki mają zmienić upodobania?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

185. Data: 2018-06-30 18:54:17

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-30 o 18:00, Stokrotka pisze:

> Takiemają prawo. Ryby są smaczne dla foki.
> Foki mają zmienić upodobania?

Rybak i jego rodzina mają mieszkać na plaży i wp.eprzać piasek?
pozdr
Stefan

186. Data: 2018-06-30 19:04:08

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 19:16, Animka pisze:

> Jak widać - jeszcze nie gaśnie. Jeszcze młoda jest.
> Zobacz:
> http://www.plotek.pl/plotek/7,154063,23611865,angeli
na-jolie-jak-ksiezna-kate-w-tej-stylizacji-moglaby-j
a.html

Urody i klasy przecie nikt jej nie odmawia.. Osobiście myślę że to
księżna powinna pod tymi względami do niej równać a nie odwrotnie, jak
stoi w tytule linka.

187. Data: 2018-06-30 19:04:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 19:20, Animka pisze:

> Rybacy powinni byc zawieszeni w połowach ryb, bo to bandyci. Dlaczego
> jeszcze nikogo nie wsadzili za kraty za te okropne, codzienne zbrodnie
> na fokach. Nie należy im się nawet 1 grosz.

Tak, bulwersująca sprawa. Ale przecie nie możemy stosować
odpowiedzialności zbiorowej.

188. Data: 2018-06-30 19:15:34

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-29 o 22:10, XL pisze:

> Wymienili nazwisko? Uczelnię? Katedrę?
> Czy raczej była to nieistniejąca postać grana przez aktorkę?

Tak, często można ją zobaczyć w krajowych tv. Nazwiska niestety nie
pamiętam. Taka starsza, pod 60tkę, krótkie czarne włosy, na twarzy jakaś
narośl (dość paskudna).

> Uhmmm. Taki wywiad (artykuł, program itp.) określany jest zgrabnym słówkiem
> ,,sponsorowany" :-)

A daj już spokój z tą swoją podejrzliwością... :-D

189. Data: 2018-06-30 19:28:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Rybak i jego rodzina mają mieszkać na plaży i wp.eprzać piasek?

Zawsze starczało dla jednych i dla drugich. Mimo większej liczebności
fok. Coś się jednak zmieniło. Ryb za mało? Wszystko na to wskazuje.
Rybaków za dużo? Jak widać też. Powinni za wczasu zmienić upodobania
i przekonywać do tego swoje rodziny, bo jak tak dalej pójdzie, to za
chwilę nie pozostanie im nic innego, jak wpieprzanie pisku z plaży.

Jarek

--
Zanim zdechnie w oceanie struty ropą śledź ostatni
A ostatniej trawy źdźbło przykryje pył,

190. Data: 2018-06-30 19:50:11

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-30 o 18:54, stefan pisze:

> Rybak i jego rodzina mają mieszkać na plaży i wp.eprzać piasek?

Jak się bandycie nie chciało uczyć to niech teraz wp.prza piasek.
Rodziny nie powinien zakładać i niech teraz cała rodzina żywi się piaskiem.

I tak tacy rybacy dostają dofinansowania i dotacje od Państwa. Pewnie i
do Opieki Społecznej po pieniądze chodzą.

--
animka

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?