Masło - ile cię cenić trzeba?

541. Data: 2017-10-19 10:03:39

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 09:28 XL <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> JA atakuję Animkę?
> LOL

Wytykanie fikcyjnych błędów językowych nie jest atakiem tak samo, jak brak
ogłady Ikselki zaletą.

--
Trefniś

542. Data: 2017-10-19 10:09:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> JA atakuję Animkę?

Broniłam jej przed tutejszymi bezdusznymi osobami na tyle wytrwale i
skutecznie, że w końcu uwierzyła w siebie. W dodatku, co typowe niestety
wśród tych, którym wielokrotnie pomagałam, chcąc zachować zyskaną pewność
siebie i jednocześnie zagłuszyć podszepty sumienia o wdzięczności czy
lojalności, natychmiast, wobec swoich dotychczasowych gnębicieli, zwróciła
się przeciw mnie.
To typowa postawa miałkich osobowości, ja znam ją bardzo dobrze, bo tylu
już ludziom pomogłam, że mogłabym o ich późniejszych postawach i ich
motywach pracę naukową napisać.

> LOL

LOL

--
XL

543. Data: 2017-10-19 10:14:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Wytykanie fikcyjnych błędów językowych nie jest atakiem tak samo, jak brak
> ogłady Ikselki zaletą.

A kto wytykał jej błędy? Ja?

--
XL

544. Data: 2017-10-19 10:47:58

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 10:09 XL <i...@g...pl> pisze:

(...)
> To typowa postawa miałkich osobowości, ja znam ją bardzo dobrze, bo tylu
> już ludziom pomogłam, że mogłabym o ich późniejszych postawach i ich
(...)

Powinni cię żywcem do nieba wziąć za czyny, pewnie sporo osób odetchęłoby
z ulgą.
Ale mi byłoby szkoda, bo takiego ewenementu ze świecą szukać!

--
Trefniś

545. Data: 2017-10-19 12:36:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
> z ulgą.
> Ale mi byłoby szkoda, bo takiego ewenementu ze świecą szukać!

Kiedy pomożesz naprawdę wielu ludziom, dopiero wtedy będziesz miał podstawę
i prawo do refleksji na mój temat - i dopiero wtedy zrozumiesz, na czym
polega syndrom obdarowanego, o którym juz opisowo wspomniałam. Jego sens
jest bardzo prosty: pewna kategoria ludzi ZAWSZE przyjmie pomoc, ale
bardzo nie lubi być wdzieczna=zobowiązana. Paradoksalnie - najbardziej
odczuwają oni tę niechęć wtedy, kiedy się od nich niczego nie oczekuje.
A wiesz, dlaczego? Bo oni odbierają wszelką BEZINTERESOWNĄ pomoc tylko i
wyłącznie jako manifestację zasobności (ekonomicznej i/lub duchowej)
pomagającego. Oczywiście czują tę wdzieczność! Nie sposób jej nie czuć.
Lecz to ich bardzo złości, bo w ich kategoriach moralnych wdzięczny to
gorszy.

--
XL

546. Data: 2017-10-19 12:38:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> pomagającego. Oczywiście czują tę wdzieczność! Nie sposób jej nie czuć.
> Lecz to ich bardzo złości, bo w ich kategoriach moralnych wdzięczny

pomagającemu

w tej parze

> gorszy.

J.w.

--
XL

547. Data: 2017-10-19 13:07:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-19 o 08:17, Trefniś pisze:

> [...]
> Wiesiaczek ją atakują, a jeden Trefniś staje w obronie.
>
> Trzeba być naprawdę wyjątkowo miałkim człowiekiem, żeby szczuć na siebie

Powiedz Ikselce, żeby odtranżoliła się ode mnie. Widzę odpowiedzi na jej
posty.
Ponadto nie mieszkam w Poznaniu.

--
animka

548. Data: 2017-10-19 13:34:52

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 13:07 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> [...]

(...)

> Powiedz Ikselce, żeby odtranżoliła się ode mnie. Widzę odpowiedzi na jej

Dokładnie tak, ale drzwiami ją wyrzucisz, to oknem wejdzie.
Zupełny brak taktu!

Zupełnie nieistotne, gdzie mieszkasz - piękne sformułowania gwarowe
wzbogacają nasz język!

--
Trefniś

549. Data: 2017-10-19 15:50:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Dokładnie tak, ale drzwiami ją wyrzucisz,

Coś się państwu pomyliło - bo tu ani drzwi, ani wyrzucania.

> to oknem wejdzie.
> Zupełny brak taktu!

Cóż, usenet to nie prywatna wioska i naprawdę czas, abyś zrozumiał, że
decydując się na korzystanie z niego zostawiasz swoje wszelkie (fizyczne i
wyimaginowane) drzwi i okna po swojej stronie ekranu. Jeśli tego nie
zrozumiesz, licz się z nagłym atakiem bólu egzystencjalnego - czy innego
weltschmerzu.

> Zupełnie nieistotne, gdzie mieszkasz -

To JA tu wytykałam jej ten Poznań??

> piękne sformułowania gwarowe
> wzbogacają nasz język!

Jo, jo! //gwara
Jakiż to piękny wkład. Dzięki niemu można ,,chcieć pyzów", i ,,zjeść torta",
,,mieć pomysła" lub ,,spróbować ten proszek", ,,obrać bakłażana" czy ,,przegrać
seta". Istne U-bogacenie gwarowe, zupełnie jak to kulturowe, co przez Unię
się właśnie przetacza i chyba prędko nie skończy.

LOL

--
XL

550. Data: 2017-10-19 17:29:12

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-19 o 13:34, Trefniś pisze:

> [...]
> Zupełny brak taktu!
>
> Zupełnie nieistotne, gdzie mieszkasz - piękne sformułowania gwarowe

Jestem kontenta. Pasuje? ;-)

--
animka

Mięso puchnie