Migdaly zamiast pestek w nalewce wisniowej

31. Data: 2005-07-19 14:42:41

Temat: Re: Migdaly zamiast pestek w nalewce wisniowej
Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> No bo jak konsumować nie umytą? ;)

Napoleon to lubił ;-)

Waldek

32. Data: 2005-07-20 06:29:54

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> I można Cię kupić za 30 - 50 zł? No niech będzie wynająć, w przypadku
> żywej drylownicy to nawet korzystniejsze ;)

"Mercedes pośród drylownic" (że zacytuję Irka) za 50 zł? To ile w takim
razie kosztuje drylownicowy maluch? ;)
Niestety koszt wynajmu należy powiększyć o koszt transportu... Jeżeli
najemca mieszka w ładnej miejscowości, najchętniej nadmorskiej, to jakoś
się dogadamy :).
--
Ania

33. Data: 2005-07-20 06:31:08

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bryndza napisał(a):

> Co to za oferta?
> bryndza

No normalnie, dżudżu, jak się nie boisz, to mogę Ci wydrylować wisienki.
Widelcem.
--
Ania

34. Data: 2005-07-20 08:30:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> No jest problem, bo skoro tutaj nie ma wisni, to po co komu drylownica
> ??

Czeresni tez nie mają?

> A z drugiej strony - widzial kto oliwki drylowane, zeby w sloiku
> chociaz jedna z pestka sie trafila? Moze ci od oliwek maja drylownice
> doskonale?

Może. Ale chyba nie bedzie pasowac do wisni?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2005-07-20 08:33:29

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> To dopiero zaszpanujesz, jak znajde taka z alukapciami, szyberdachem,
> klima i czterema erbekami.

Wszystkie szpaki w sadzie beda podziwiac :))

> Ja malo sobie zebow nie polamalem. W USA to bym tego piekarza do sadu
> podal a niemiecki kazal mi to udowodnic. Wiesz jak ja derenie dryluje?
> Puszczam sobie Bacha i takim specjalnym, zagietym nozykiem do owocow,
> przypominajacym szable, rozcinam derenie na dwie polowki. Ale tylko
> jedna odmiane, bo tam te owoce latwo od pestki odchaodza.

Tak dryluje czasem dzika roze. Te wisnie ostatecznie moge spinaczem
biurowym, ale szybko to to nie jest, czasu nie mam za wiele wiec
w koncu moze ktos mnie poda do sadu za pestki :)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

36. Data: 2005-07-20 08:36:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> U nas zdaje sie , przedmiot ten ie istnieje., ja ma taka polska,
> przepuszcza, ale jak na nalwki potrzeby to za malo
> przepuszcza...mam w Cute Henry...

No tak... W cywilizowanych krajach nie maja drylownic, u nas je partola,
jedyna nadzieja w Rosji i okolicach. jest ktos z bylego sojuza?

37. Data: 2005-07-20 08:43:44

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Czeresni tez nie mają?

Maja, ale moim zdaniem czeresnie nie nadaja sie do przetworow ani ciast,
bo traca smak. No, chyba ze jako dodatek do tart, na surowo ;)

>Może. Ale chyba nie bedzie pasowac do wisni?

Gabaryty dosc podobne, to ja nie wiem... Ale to mi przypomina, ze dzis
dzien targowy i powinnam leciec oliwki kupowac !! I brzoskwinie, morele,
cukinie, kalafiora, kapuste !!

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

38. Data: 2005-07-20 09:59:20

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger schrieb:

> Wszystkie szpaki w sadzie beda podziwiac :))

Beda sie raczej patrzec, jak na wydrylowane czeresnie.

> Tak dryluje czasem dzika roze. Te wisnie ostatecznie moge spinaczem
> biurowym, ale szybko to to nie jest, czasu nie mam za wiele wiec
> w koncu moze ktos mnie poda do sadu za pestki :)

Sa takie specjalne zabkowane lyzeczki do kiwi lub cytrusow. Dostalem od
moich dowcipnych przyjaciol na urodziny. Wiesz, ze to dobre? Moge sie
dla Cie rozejrzec, moze beda jakies nie mercedesowe za ludzkie
pieniadze, do codziennego uzytku.

Irek

39. Data: 2005-07-20 10:22:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:

> Maja, ale moim zdaniem czeresnie nie nadaja sie do przetworow ani ciast,
> bo traca smak. No, chyba ze jako dodatek do tart, na surowo ;)

Tez ich nie uzywam do przetworow, dobre sa pierogi z czeresniami. Ale
jak maja. to moze jednak dryluja?

> Gabaryty dosc podobne, to ja nie wiem...

Obejrzyj gdzies, jak Ci w oko wpadnie.

Ale to mi przypomina, ze dzis
> dzien targowy i powinnam leciec oliwki kupowac !! I brzoskwinie, morele,
> cukinie, kalafiora, kapuste !!

Hmm, kapuste to i ja, ale chyba jutro.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

40. Data: 2005-07-20 10:25:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki wrote:

> Beda sie raczej patrzec, jak na wydrylowane czeresnie.

I zezra... Jakby im jeszcze drylowac' trzeba by?o :(

> [...]
> moich dowcipnych przyjaciol na urodziny. Wiesz, ze to dobre? Moge sie
> dla Cie rozejrzec, moze beda jakies nie mercedesowe za ludzkie

Che;tnie, jez.eli nie be;da kosztowac' tyle co ca?y sad ;)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

Farfalle cukinowo- pomidorowe
ser "feta"
ciasteczka fornetti
Czy skrobia ziemniaczana to to samo co mąka ziemniaczana???
co z kabanosów??