Miód - gdzie kupować

31. Data: 2015-06-04 18:57:09

Temat: Re: Miód - gdzie kupować
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 maja 2015 08:57:02 UTC+2 użytkownik bbjk napisał:

> Może taki:
> http://www.kamianna.pl/sklep/?p=productsList&iCatego
ry=5&sName=MIODY
> Sama nie przepadam za pszczelą wydzieliną, ale w domu zawsze jest słoik,
> czy dwa dla miodolubnych, czy do innych kuchennych przeznaczeń. Te z
> linkowanej Kamiannej są pewne. Albo kup w innej pasiece z certyfikatem
> Polskiego Związku Pszczelarskiego, jest tego sporo. Na bazarach i
> festiwalach nie kusiłabym się, można trafić dobrze, a można i kulą w płot.

Degustowałam jakiś czas temu bazarowe z dodatkami - chilli, cynamon, kakao... pycha.

Aż mi się zatęskniło do wakacji :)

Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2015-06-04 19:29:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Ostatnio miałam przyjemność wylizywać świeży miodek prosto z plastra.
> A w zasadzie przeżuwać tenże ;)

I co? Scukrzony był czy płynny? :-)

Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL
Przystawka do piwa
Jasnota biała i glistnik.
Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)