Naprawa trawnika

następny post »
Data: 2010-07-25 20:21:56
Temat: Naprawa trawnika
Od: Jarek <j...@n...pl>

Witam!
W zeszłym roku kiepska firma zrobiła mi trawnik. Niestety ziemia którą
przywieźli okazała się za ciężka - miejscami mam placki łysej, twardej
jak skała gliny na której nic nie chce rosnąć (pare chwastów się trzyma).
Chcę to zreanimować i mam taki pomysł żeby położyć tam warstwę torfu
odkwaszonego i przejechać to glebogryzarką żeby to wymieszać. Potem
zawalcować i posiać trawę. Czy to dobry pomysł ?
PS: Na głębokości ok 10cm mam położoną siatkę na krety, chcę to zrobić
tak żeby siatki nie uszkodzić.

Pozdrawiam
Jarek