Nawracają

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 25 May 2015 20:17:38 -0700 (PDT)
Subject: Nawracają
From: Penetrator <r...@g...com>

Mówi się że ludzie na starość się nawracają. Myślę że źli ludzie się nawracają, bo
nagle widzą, a jeśli tam coś jest, a ja byłem potworem, to muszę przebłagać boga, aby
nie była smoła i wiekuiste męki. Oczywiście to nie działa bo ci ludzie nadal są źli i
tym bardziej widzimy agresywne, złe mordy z takiego radia ma ryja. Bo na starość już
system maskowania niezbyt działa. Ludzie dobrzy umierają spokojnie, jakby z takim
przekonaniem że dobrze przeżyli życie, więc nie muszą zapierdalać non stop mocherowo
lub zwracać się do boga, bo czują się spełnieni życiowo. Po co im przekupywać boga na
strarość.