Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Samo_z_całą_pewnością_się_nie_rozwaliło.

Sami se rozwalili. Zadowolon?

Qra

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Sami se rozwalili. Zadowolon?
>
> Qra

Nie. Z czego? Z tego, że rozwalili związek?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Ja już dawno podejrzewam tutejszą pewną osobę o bycie moim TŻem.
>
> Qra, bo wszyscyyyyy Polacyyyy to jedna rodzinaaaaa

Mówiąc krótko - idealna sytuacja pro-terapeutyczna. Sypiemy przeniesieniami
jak z rękawa ;) Byleby się w nich nie pogubić.

BTW. Vilar to moja młodsza siostra, nie eks.
A Ty, Qra, jesteś moją koleżanką z pracy, tylko coś tu na grupie
pozujesz na dużo starszą, niż jesteś w rzeczywistości - przecież
oczy mam i widzę, ile masz lat.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak skomentujesz incydenty klasy "zakonnica w domu opieki znęca się
nad dziećmi"?

Jeśli to nie ma związku z twoja religią, to dlaczego opinie podopiecznych
nt domów dziecka, domów opieki itp prowadzonych przez zakonnice
są tak niespotykanie (w odniesieniu do tego rodzaju placówek świeckich)
drastyczne?

Masz jakąś teorię? :)

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

Tak, chciałbym wiedzieć.
[...] wśród katolików też są takie osoby, ale procentowo znacznie mniej,
IMO. A Ty- masz jakąś teorię na ten temat?

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nt domów dziecka, domów opieki itp prowadzonych przez zakonnice
> są tak niespotykanie (w odniesieniu do tego rodzaju placówek świeckich)

Po pierwsze- nieprawdą jest, jakoby...Owszem- znajdziesz "porąbaną"
zakonnicę. To prawda. Jednak znam domy opieki (także dla dzieci) prowadzone
przez KRK- i także te świeckie. Nigdzie nie jest fajnie tym dzieciom. Gdzie
jest lepiej? To naprawdę nie jest możliwe do określenia. Wiele zakonnic
podchodzi do tego, jak do powołania- i autentycznie zajmuje się dziećmi.
Wśród "świeckich" trudno o coś takiego- no bo dom, rodzina, etc. Nawet,
jeśli to coś więcej, niż tylko praca. Obok mojego domu jest przedszkole
(prywatne, drogie) prowadzone przez siostry Honoratki. Jak będę miał wnuki i
będa musiały chodzić do przedszkola- to chciałbym, żeby to było tam, choć z
tego, co wiem- ludzie zapisują swoje dzieci wiele miesięcy wcześniej.
Rozwiązaniem dobrym- są oczywiście rodziny zastępcze. Moim zdaniem o wiele
lepsze od każdego domu dziecka, ale...za wiele takich dobrych rodzin się nie
znajdzie. Jak już się to upowszechni- to z powodu pójścia na ilość- zapewne
dzieci na tym stracą.

> [...]
> [...] wśród katolików też są takie osoby, ale procentowo znacznie mniej,
> IMO. A Ty- masz jakąś teorię na ten temat?

Temat: Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.
Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

skusiłeś mnie na utworzenie nowego wątku.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to się trochę dziwię, jak można splonkować czerwonego.
> Gościu może i pisze czasem 3 po 3, ale generalnie jest sympatyczny.
> Obraził tutaj czymś kogoś?
> ENder

Może i jest sympatyczny, ja tam nic nie wiem. Nie pytałem go o to:-). Może
spytaj CB- czemu go kiluje?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:58:15 +0100, Chiron napisał(a):

> Zobacz, poniżej odpowiedź CB (znów splonkował biednego Rediego). Ma chłopina
> przechlapane. I to na całej linii- tym razem w sprawę mieszał się osobisty
> demon Czarka:-)

Cebka mamteż w KF, to nie widzę, ale wierzę Ci na słowo :-)
--

Ikselka.

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ależ nie, naprawdę. Znam ludzi poświęcających się dzieciom w domu dziecka-
jednak z racji posiadania rodziny nie są w stanie ofiarować im siebie 24h/
na dobę- jak zakonnice. Te mają tę przewagę. Jednak- i wśród nich są
osoby...które nie powinny zbliżać się do dzieci. Podobnie, jak wśród
"świeckich".
Nie uważam, żeby to miało jakikolwiek związek z religią. Przeciwstawiłem
temu modelowi model domów rodzinnych, bez względu na wyznanie tych rodzin-
jednak pod warunkiem, że jest to rodzina wspierająca.
Podkreślam- nie widzę związku z religią. Ty- widzisz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

> [...]
> Gdzie
> jest lepiej? To naprawdę nie jest możliwe do określenia. [...]

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa