Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.
Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał

> skusiłeś mnie na utworzenie nowego wątku.
-
Nie chcę straszyć pacjenta, ale ja też odczuwam
w sobie...

"mniejsze przywiązywanie wagi do popędów agresywnych a większe
do depresji jako reakcji na niedostatki obiektu opiekuńczego"

Kurcze, czytałem coś tam o matce, moja była raczej nadopiekuńcza.
Czy to może być to ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:26:15 +0100, Ender napisał(a):

> Ja to się trochę dziwię, jak można splonkować czerwonego.
> Gościu może i pisze czasem 3 po 3, ale generalnie jest sympatyczny.
> Obraził tutaj czymś kogoś?
> ENder

W sumie nie, ale chwilami mam go dosyć. Jego pseudodiagnoz itp. Czuję się,
jakbym go zmuszała swoją osobą do podejmowania nadludzkiego wysiłku. Jak
troszkę odpocznie, to go odplonkuję ;-PPP
--

Ikselka.

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przychylę się do pytania ceba - czy kk ma jakieś ciemne strony, które
prowokują sytuację taką, jak te opisywane w mediach ?

Nie chodzi tu i to, że jednej siostrze się zdarzyło. Sierocińce
to nie jedna siostra, ale całe instytucje, które powinny mieć
jakieś idee, mechanizmy kontroli, mechanizmy wyłapywania
patologii. Czy tu przypadkiem coś mocno nie szwankuje ?

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie uderza, że w świeckich takie akcje nie mają miejsca,
a w placówkach religijnych - mają.

Potrafisz to wyjaśnić zadowalająco?
Dlaczego w religijnych pewne bestialstwo wobec słabszych wykwita
to tu to tam, zaś w niereligijnych - nie ma.

Media szukają sensacji i przekłamują rzeczywistość?
Coś innego?
Co?

--
CB

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

Ależ nie, naprawdę. Znam ludzi poświęcających się dzieciom w domu dziecka-
jednak z racji posiadania rodziny nie są w stanie ofiarować im siebie 24h/
na dobę- jak zakonnice. Te mają tę przewagę. Jednak- i wśród nich są
osoby...które nie powinny zbliżać się do dzieci. Podobnie, jak wśród
"świeckich".
Nie uważam, żeby to miało jakikolwiek związek z religią. Przeciwstawiłem
temu modelowi model domów rodzinnych, bez względu na wyznanie tych rodzin-
jednak pod warunkiem, że jest to rodzina wspierająca.
Podkreślam- nie widzę związku z religią. Ty- widzisz?

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakieś idee, mechanizmy kontroli, mechanizmy wyłapywania
> patologii. Czy tu przypadkiem coś mocno nie szwankuje ?

Czy inaczej- i o ile, lub na ile inaczej jest w "świeckich" sierocińcach?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie nie, ale chwilami mam go dosyć. Jego pseudodiagnoz itp. Czuję się,
> jakbym go zmuszała swoją osobą do podejmowania nadludzkiego wysiłku. Jak
> troszkę odpocznie, to go odplonkuję ;-PPP

He, he ... Dawno już nie używałem słowa 'projekcja', ale ta jest taka
śliczna, że nie mogłem ;)
No ale w takim razie życzę sobie miłego odpoczynku ;)

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nieładnie pogrywasz Redi, nieładnie.
Bo nie będzie zbója ...
Btw. przez moment naprawdę mi sięwydawało, że Marchewka
jest psycholog czy cuś pokrewnego, zawodowo. Gdzieś
w przeszłości coś sobie źle zrozumiałem i zakodowałem widać.
Ale sprawa wyjaśniona - jak dla mnie.

Od: "Przemysław Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A więc do czego pijesz, trutniu?

No jakże to. Przecież nikt nie mówi że trzeba było od razu szarpać dzieciaka,
dotykać czy ingerować. Ale przecież mogłaś podejść i kulturalnie zagaić "chyba
wiem jak mogła bym pani pomóc, sugeruję w tej sytuacji oblać dziecko zimną
wodą". Mięknie pała ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:38:37 +0100, XL napisał(a):

> A o coś innego niby mi chodziło? - cóż poradzę, że sobie ludzie kojarzą po
> swojemu?

...co zresztą świadczy o ich poziomie.
--

Ikselka.

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy inaczej- i o ile, lub na ile inaczej jest w "świeckich" sierocińcach?
A możesz jakoś spróbować ocenić sytuację bez porównywania się do
innych ? Nie wiem, jak jest teraz, wiem jak było kiedyś za komuny w domach
dziecka
i oczywiście nie było różowo.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa