Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ja jestem jako kobieta pragmatyczna, więc i zastrzeżenia mam bardzo
> rzeczowe. ;)
> Wątpliwość numer jeden: jakim cudem kobieta mająca rodzinę bez wahania i
> chwili zastanowienia podejmuje decyzję o spędzeniu całego _weekendu_
> poza domem. Ja rozumiem - w podróży służbowej można wygospodarować wolny
> wieczór i noc, ale przy takim charakterze pracy każde dodatkowe
> pozbawianie dzieci matki a mężowi żony jest raczej trudne.

Jakies weekendowe szkolonko?

> Wątpliwość numer dwa: angażowanie się w jakikolwiek sposób w życie
> rodzinne kochanka, podczas gdy na celu ma się wyłącznie zabawę i seks,
> jest co najmniej nielogiczne. Wytłumaczyć można to tylko tym, że być
> może kobiety mają takie angażowanie się jakoś zapisane we krwi, w
> genach. ;)

Chciala mu zrobic przjemnosc.

> Wątpliwość numer trzy: końcowa rozmowa telefoniczna. Nie musiała się tak
> nad nim znęcać psychicznie podczas tej rozmowy i jakoś to nie współgrało
> z ostatecznym "następnym razem zadzwoń, jak będziesz chciał się
> spotkać", bo każdy głupi by się spodziewał, że po takim akcie destrukcji
> nigdy już do niej nie zadzwoni.

A ja mam zastrzezenie, ze do niej w ogole pojechal. Uprzednio nie
anonsujac sie telefonicznie. No i skad mial jej adres? ;-)
I.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> A potem okaże się, że Ixi jest zaginionym dzieckiem Paslaviego herbu
> Sas....
>
> Jak u Szekspira....
>
> Chyba mamy talent!
>
> MK
Teraz doczytałam...
Wychodzi na to, że zagonionym dzieckiem Panslaviego i Qry.....

No i kolejny odcinek ..... :-) ...Spadkobierców...

MK

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Widać, że nie byłeś nigdy matką dzieciom. ;)
>
> Tym bardziej że dużo podróżowała służbowo, to dużo jej w domu nie było.
> Żadna sensowna matka by nie odbierała siebie dzieciom dodatkowo.
> Wykorzystywałaby tylko podróże służbowe.

A moze nie byla po prostu "sensowana matka"?

> A wyjście z wykładu - hollywoodzki chwyt, pełno takich w filmach, już
> nawet nie zastanawiam się nad nimi. ;)

To byl _hollywoodzki_ film, wiec zupelnie nie rozumiem Waszej malostkowosci.
I.

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaaa, to już teraz wiem dlaczego śniło mi się dzisiaj, że częstujesz mnie
> czekoladkami. ;)
>
> Ewa

Pamiętasz tę piosenkę kolonijną?
Żeby nie wierzyć mężczyźnie, bo to cukierek maczany w truciźnie?
(tekst jest na tyle wstrząsający, że pamiętam do dziś)

MK

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No tak, ale tutaj trzeba by zapytać o kryteria "lepszości". No i byśmy
> się tak kręcili w kółeczko.

> Ale to nie ja budzę się codziennie o czwartej nad ranem i nie mogę
> zasnąć...

Zaczynam się Ciebie bać ...

--

Paulinka też byłam na medycynie, ale Endera jak Boga kocham nie szukałam ;)

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

u wszystkich sobie wyobrażam

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:37:57 +0100, medea napisał(a):

> Raczej jest odwrotnie - to XL od dawien dawna siedzi u CB w KF.

Mimo to mysli o mnie ustawicznie, a ja przypominam sobie o nim czasem
tylko, kiedy ktoś go zacytuje.
--

Ikselka.

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:46:44 +0100, Paulinka napisał(a):

> Dzisiaj XL obwieściła, że ma cb w KF-ie.

Od jakiegoś czasu.
--

Ikselka.

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A ja wtedy pisałam, że niepotrzebnie obciążasz winą za ów "surowy chów"
> katolicyzm.

Wiesz, to nie ja obciążam. Ja tylko słucham tego, co mówili mi ojciec i
jego rodzeństwo.

> Obciążać należy tylko i wyłącznie rodziców Twego ojca,

Nie tylko i wyłącznie. To były ciężkie czasy wojny a w rodzinie było
ośmioro dzieci, mój ojciec był najmłodszym i NB najbardziej zbuntowanym
dzieckiem.

> którzy
> mieli taką a nie inną konstrukcję psychiczną, tzn taką, że "ubijali" emocje
> swego dziecka i jakiejby nie byli wiary czy bez wiary, Twój ojciec byłby
> taki sam.

Być może. Jednak rodzeństwo mojego ojca w dużej mierze wspomina "jazdy"
związane z religijnością - np. bezwzględne wymaganie uczestnictwa w
różnych ceremoniach i obrzędach katolickich (np. odpytywanie o czym było
na mszy), brak jakiejkolwiek dyskusji na tematy religijne, za wyrażenie
najmniejszej wątpliwości kara fizyczna.
To przyniosło taki skutek, że rodzeństwo mojego ojca w większości po
prostu odeszło od praktycznego katolicyzmu. U mojego ojca zaowocowało to
wręcz skrajną postawą niewiary w nic, czego nie da się zbadać i
udowodnić. On nawet w psychologię za bardzo nie wierzy, choć powoli się
przekonuje. ;)

> chciało się w nią głębiej zajrzeć. Przebija z Twej wypowiedzi gorycz,
> spowodowana typem psychicznym, jakim jest ojciec oraz naleciałościami z
> wychowania przez rodziców, a to zupełnie nie zależy od religii.

Gorycz? Może trochę jestem gorzka. ;) Przypadek rodziny mojego ojca nie
jest jednak wcale odosobniony. Nadmiernie sztywna religijność nie
przynosi nic poza ograniczeniem. Wiedzieli o tym już starożytni. ;)

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 19:31:01 +0100, medea napisał(a):
> (...)Przypadek rodziny mojego ojca nie
> jest jednak wcale odosobniony. Nadmiernie sztywna religijność nie
> przynosi nic poza ograniczeniem. Wiedzieli o tym już starożytni. ;)
>
> Ewa

A więc nie wiń katolicyzmu, lecz mentalność dziadków; gdyby rodzice Twego
ojca byli wyznawcami jakiejkolwiek innej religii, zachowywaliby się tak
samo wobec swoich dzieci. Gdyby byli ateistami, również. Przepytywaliby z
czego innego, zakazywaliby dyskusji o czyms innym, za coś innego karaliby
fizycznie.
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa