O chlebie - nie bylo w archiwum?

1. Data: 2003-02-24 17:10:36

Temat: Re: Odp: O chlebie - nie bylo w archiwum?
Od: N...@p...pl (Agnieszka Lipska) szukaj wiadomości tego autora

>Agnieszko,
>mnie ostatnio sie stalo dokaldnie to samo przy pierwszej probie
>zrobienia chleba.
>Ale ja _wiem_, ze dalam za duzo wody (mea culpa), i mysle, ze to byl
>pwood opadniecia w piecu. Tez nie bylo sie czym pochwalic :-(.

Dzieki za slowa otuchy, tez zmniejsze ilosc wody i zobaczymy. A to
pierwsze niepowodzenie tylko daje mi wiekszego "kopa" do dalszych prob
- jak to mowia, pierwsze koty za ploty (bez obrazy kociarzy!) ...

1. Data: 2003-02-24 18:32:18

Temat: Odp: Odp: O chlebie - nie bylo w archiwum?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Lipska <N...@p...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...

> [...]
prob
> - jak to mowia, pierwsze koty za ploty (bez obrazy kociarzy!) ...

Hmmm cos w tym jest... ja tez probuje dalej :-)

Na razie z gotowej mieszanki (dodaje sie tylko wody), ale wkrotce
wroce do tamtego przepisu. Czesciowo jestem zmuszona do wypieku
chleba, bo tu malo dobrych, takich o "polskim" smaku (wiekszosc
pieczywa jest wyczuwalnie slodzona)...

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda