OT 40tude Było: Relacje lekarz-pacjent (was: Relacje lekarz-pacjent (mowienie prawdy))

Data: 2002-11-05 22:03:21
Temat: OT 40tude Było: Relacje lekarz-pacjent (was: Relacje lekarz-pacjent (mowienie prawdy))
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid>

> [OT]
> A ja będę złośliwy i doradzę Ci nauczenie Forte Agenta ISO 8859-2 na
> użytek grup z hierarchii pl. ;P
> Albo przesiadkę na 40tude dialog (ostatnio agituję za nim nieprzytomnie)
> - ten potrafi zmieniać sobie kodowanie sam zależnie od zawartości posta
> i w ogóle jest super:)

Dradam:
Ponieważ masz perfekcyjne zabezpieczenie antyspamowe (mimo wycinania
nospama onet ciągle twierdzi, że takiego konta niet, niezależnie czy z x
czy bez) - podaję link tutaj (z góry przepraszam niezainteresowanych):
www.40tude.com/dialog/
Jest to beta, ale z rocznym terminem przydatności do spożycia. Dla
użytku niekomercyjnego - freeware.
Znawcy twierdzą, ża mocno przypomina agenta.
Ja sam, wcześniej zażarty outlookokwiec - jestem zachwycony.

A może i inni czytacze p.s.m skorzystają:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)