Re: Relacje lekarz-pacjent

Data: 2002-11-06 10:44:09
Temat: Re: Relacje lekarz-pacjent
Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid>

A FollowUp to a message dated 04 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:1793.00000f5d.3dc68a9c@newsgate.onet.pl :

> Nie ulega wątpliwości, że dobra współpraca pomiędzy lekarzem a
> pacjentem jest bardzo ważna w procesie leczenia. Świadomość pacjenta o
> jego chorobie, koniecznych badaniach, odpowiednim postępowaniu, może
> ten proces znacznie usprawnić. Natomiast brak takiej świadomości
> często prowadzi do tego, że niejednokrotnie pacjent szkodzi sobie sam.
> Osobiście wydaje mi się, że relacje wzorowe na linii lekarz pacjent
> istnieją dość rzadko.

Jestem Prorokiem Religii Madrosci - Albertanismu.

Albertanism to religia, ktora opiera sie na madrosci, prawdzie i
odpowiedzialnosci. Dlatego zalecam by albertanscy lekarze, albertanskim
pacjentom dostarczali rzetelnych informacji i mowili prawde zamiast
klamstwa.
Czlowiek jest odpowiedzialny za swoje zycie i swoj los. Dlatego potrzebuje
rzetelnej, prawdziwej informacji by to zycie madrze i skutecznie planowac i
wykorzystac.

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ http://albertan.republika.pl/