[OY]: Pamiec Panslavisty

From: witek <j...@b...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.rec.kuchnia
Subject: [OY]: Pamiec Panslavisty
Date: Wed, 20 Jul 2011 20:09:53 +0200
<ivu7iv$8a6$1@news.onet.pl> <ivu7q8$928$1@news.onet.pl>
<ivuvrl$l71$1@news.onet.pl> <qeyvr0z3b58k.q41m3q6y9m7r$.dlg@40tude.net>
<j00i18$lme$9@news.onet.pl> <q...@4...net>
<j01kcc$lrm$1@news.onet.pl> <gqn3aa3sa1j1$.1ikbl2plov44z.dlg@40tude.net>
<j03tcs$gru$3@news.onet.pl> <j03tmo$fh0$1@speranza.aioe.org>
<j03ui8$nd6$1@news.onet.pl> <j03v6l$jdd$1@speranza.aioe.org>
<j03vtr$stt$1@news.onet.pl> <j05qer$fit$1@inews.gazeta.pl>
<j06bdv$uit$1@news.onet.pl> <j06ck1$b7r$2@inews.gazeta.pl>
<j070dl$jkp$3@news.onet.pl>

W dniu 2011-07-20 18:40, jadryś pisze:

> Tego pierwszego akurat Ikselce nie można odmówić. A z tym przyznawaniem
> do błędów też bym sie wstrzymał do całkowitego wyjaśnienia sprawy.
Nie, zdecydowanie nie.
Zobacz "dyskusje" z nią w temacie noży ceramicznych, nie tylko zreszta
ze mną, prześledź proszę watek, gdzie xl uważa że tlenki metalu nie mogą
być ceramiką, a podawane przeze mnie przyklady TiO2 czy korundu nie są
przyjmowane do wiadomości, bo dla niej tytan jet dodatkiem - toz to
kuriozum było! A jeszcze na argumenty odpowiadała bluzgami.
Podobna sprawa był w dyskusji nt. teflonu, a wcześniej oponowałe,
przeciko bzdurze jaką usiłowała nas oświecić - czyli że bakterie
rozpuszczają się w wodzie destylowanej (będziesz chciał, daj znać na
"pirive" - odszukam watki
Pozdrawiam Witek