Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)

31. Data: 2008-09-18 06:45:28

Temat: Re: Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote in message

> ?ona za spad?? obr?czke me?a i swoje kolczyki z cyrkoniami.

Dziecko, zanim zaczniesz sypac swoimi cietymi ripostami na lewo i prawo,
ustaw sobie deklaracje kodowania. Albo zmien program jesli ten Cie
przerasta.

--
Pete

32. Data: 2008-09-18 08:54:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pete" <n...@n...com> wrote in message

> Dziecko, zanim zaczniesz sypac swoimi cietymi ripostami na lewo i prawo,
> ustaw sobie deklaracje kodowania. Albo zmien program jesli ten Cie
> [...]

Przecież to ty masz pokićkane.

33. Data: 2008-09-19 15:33:58

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Pete" <n...@n...com> wrote in message

> Przecie? to ty masz pokiaekane.

Nie.
Zobacz co google robi z twoim tekstem:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/msg/807430e
f25eccb9d?dmode=source

Sugeruje poczytac:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

a zwlaszcza skupic sie na czesci opisujacej "Content-Type"

--
Pete

34. Data: 2008-09-19 17:42:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pete" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
>
> Sugeruje poczytac:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
>
> a zwlaszcza skupic sie na czesci opisujacej "Content-Type"

Nie przyszło ci do głowy, że to black-box?

35. Data: 2008-09-19 18:15:59

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> "Pete" <n...@n...com> wrote in message

> prawo,

f25eccb9d?dmode=source

> Nie przysz?o ci do g?owy, ?e to black-box?

No i?

--
Pete

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury
Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?