Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)

21. Data: 2008-09-15 13:54:07

Temat: Re: Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Wrz, 13:48, "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:

> Wiem. I to ciągłe nalewanie, wylewanie, płukanie ....

> To z pewnością zaleta.

Ta, zaleta, ta mobilny. Ile waży razem z wodą?
Podejżewam że jak wszystkie wodne, łatwiej go przewieźć niż przenieść
z piętra na piętro w domu.

> Zależy od konstrukcji budynku, ale z pewnościa należy o tym myśleć
> wcześniej.

Jeszcze trochę i mnie przekonacie, u mnie akurat wstawienie rur jest
prostą sprawą (poza koniecznościa przebicia sie dwa lub trzy razy
przez strop, ale to też do opanowania).

--
ZZ@private

22. Data: 2008-09-15 14:25:40

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

> Wiem. I to ciągłe nalewanie, wylewanie, płukanie ....

> To z pewnością zaleta.

Ta, zaleta, ta mobilny. Ile waży razem z wodą?

4 litry, a więc 4 kg. do wagi odkurzacza - nie musisz go nosić w całości -
nieraz zabieram go do pokoju, a później z samym zbiornikiem do łazienki po
wodę lub aby wylać (do muszli) brudy...

23. Data: 2008-09-15 14:37:18

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Prawusek* wdusil[a] nastepujace knefle:

| zastępując drogie systemy klimatyzacyjne. Leczy aromatem - tu centralny
| odkurzacz nic nie poradzi.

A dzwiekiem nie leczy?

24. Data: 2008-09-15 14:42:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zil0g" <z...@m...prl> wrote in message
> *Prawusek* wdusil[a] nastepujace knefle:

> A dzwiekiem nie leczy?

Czasami szum jest korzystny...

25. Data: 2008-09-15 15:05:20

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Prawusek* wdusil[a] nastepujace knefle:

| Czasami szum jest korzystny...

Z odkurzacza za 4.5kzl to niczym V symfonia Ludwika.

26. Data: 2008-09-15 16:22:06

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Wrz, 16:25, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> nieraz zabieram go do pokoju, a później z samym zbiornikiem do łazienki po

Jasne szczególnie jak będe odkurzał schody to będę rozbierał na
kawałki.przy przejściu ze stopnia na stopień. Bez sensu, prawda?

--
ZZ@private

27. Data: 2008-09-15 17:17:32

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
g.googlegroups.com...
> [...]

Jasne szczególnie jak będe odkurzał schody to będę rozbierał na
kawałki.przy przejściu ze stopnia na stopień. Bez sensu, prawda?

Krytykujesz aby tylko krytykować, czy aby usłyszeć opinię? Podwozie jest
odłączalne - a wtedy można wziąć w rękę i odkurzać dowolne schody.

28. Data: 2008-09-16 09:27:47

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z odkurzacza za 4.5kzl to niczym V symfonia Ludwika.
Takie nieprzerwane fortissimo całej orkiestry ;-).

Pzdr.
Adam

29. Data: 2008-09-16 09:32:58

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeszcze trochę i mnie przekonacie, u mnie akurat wstawienie rur jest
>prostą sprawą (poza koniecznościa przebicia sie dwa lub trzy razy
>przez strop, ale to też do opanowania).
Przemyśl to dobrze. Naprawdę warto. Docenią to wszyscy domownicy.

Pzdr.
Adam

30. Data: 2008-09-16 11:25:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote in message
> Przemyśl to dobrze. Naprawdę warto. Docenią to wszyscy domownicy.
>
> Pzdr.
> Adam

Żona za spadłą obrączkę męża i swoje kolczyki z cyrkoniami.

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury
Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?