Odp: Co robic....?

From: "Mariko" <m...@p...okay.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Co robic....?
Date: Wed, 5 Mar 2003 00:27:44 +0100

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b43ae9$nfe$...@n...news.tpi.pl...
> "Mariko" w news:b436fb$iua$1@news.zetosa.com.pl napisał(a):
> >

> Uwaga - bede dosc ironiczny. Nie cztaj jesli Ci to nie w smak :-)

> Zapewne ;-)

> Tragedia! ;-)

> To swiadczy o tym, ze jestes uwazana za osobe idealna? Ciekawe ;-P

Jestem idealna wtedy, gdzy na horyzoncie nie ma innej panny.

> Ale wkurza Cie gdy ludzie postrzegaja Cie jako kogos niemal idealnego? ;-)

Chcialabym byc najlepsza dlatego, zeby ktos mnie taka postrzegal rowniez w
tlumie.

> No wlasnie... Ty chcesz byc jak najlepsza osoba, czy tylko na taka
> wygladac? Bo jesli to pierwsze to nie rozumiem skad te maski.

Psalam o metamorfozie, prawda? Daze do tego, by taka byc - nie jestem taka -
stad maski.

> No to ze mnie pociechy miec raczej nie bedziesz ;-P Wybacz, ale chce byc z
> Toba szczery... Gdy Cie czytam odnosze wrazenie jakbys kreowala sie na
> kogos prawie idealnego. Jakbys uwazala, ze jestes super i nalezy Ci sie za
> to nagroda, a tymczasem nikt nie potrafi docenic jaka Ty jestes dobra i
> tylko kopniaki zbierasz.

Wlasnie cos takiego na codzien slysze. Moze od razu powinnam sie powiesic
wedlug Ciebie? Jestes psychologiem, prawda? Dlatego nie lubie psychologow -
oni zawsze wiedza najlepiej...

>Tak... ja jestem kolejnym, ktory Cie bez powodu
> kopie.

Skurat bez powodu, bo nie prosilam sie o dolowanie mnie. Tak trudno
zrozumiec? Wiesz, ze nie dobija sie lezacego? Chyba nie...

> Ty przeciez nie zrobilas mi nic zlego wiec dlaczego sie czepiam?

No wlasnie, dlaczego?

>Ja
> po prostu pisze jak to widze. To jest tylko moj punkt widzenia, inni
> przedstawia swoje (a Ty wybierzesz te, ktore uznasz za OK). Pocieszki na
> pewno tez dostaniesz :-)

Juz podziekuje.

> A to nie do mnie w takim razie ;-)

> Po prostu zyj :-) Nie staraj sie uszczesliwiac ludzi, bo to co jest
> szczesciem dla Ciebie nie musi byc szczesciem dla innych. Wyrzadzisz
> niedzwiedzia przysluge i bedziesz sie dziwic dlaczego nikt wdziecznosci Ci
> okazac nie chce. Uszczesliwiaj siebie. Jesli przy okazji uszczesliwisz
> innych to OK. Jesli nie to trudno - wszystkim nie dogodzisz.

Co tu jest nie tak. ALbo ze man jest cos nie tak, albo z ludzmi.... No
coz.... Dzieki, przynajmniej znow sie przekonalam, zeby trzymac sie od ludzi
z daleka...

> "Swoim szczesciem chce nakarmic... calutki swiat... zdziwiony tak"
> Ale niewielu potrafi wyjadac cukier z cukiernicy pelnymi lyzeczkami.
> Moze
> stanac w gardle takie karmienie ;-)

Wiec za preproszeniem mam to wszystko gdzies. Dzieki, na pewno sie
zastosuje.

> pozdrawiam
> --
> Greg
> Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
> Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Jesli stwierdzisz, ze to zlosliwy list - masz racje- jest zlosliwy.

Nie chce kolejnych postow... dziekuje

--

Mariko

"From all of animals the most dangerous is a human"